Sukaneka Sekolah Iqbal

9:36 PM

Minggu ni Qebal dah cakap Qebal ada sukaneka kat sekolah.. Dia dah merungut mama datang la tengok Qebal lawan.. Aduh anak mama is malas nak pergi dengan keadaan sekarang nih.. dah la panas dekat padang tu.. haisshhh mama cakap malas la nak pergi dah tarik muka.. nak tak nak kena lah gagah pergi jugak.. Darjah 1 mama layankan.. masuk darjah 2 takder dah ler.. muehehehe.. So lepas hantar Qebal mama terus pergi Semenyih ada hal kejap.. kemudian dalam kul 2 lebih pergi sekolah.. Sekali pakcik guard cakap 3.30 baru mula.. gggrrrr kita datang awal tau tak boleh la balik awal.. so tunggu la kat kantin sekolah.. 

Dengan hero kecik Qeram.. Dia lah peneman mama pergi mana2.. Hehehe masa kecik2 susah gak sebab nak kena berdukung.. sekarang dah besar jalan sendiri.. 

Start acara pertama.. memula duk dekat khemah dulu.. tengok dia nak lawan terus mama g snap kat tengah padang.. tu pun snap la dari jauh kan.. ada la moment untuk dia.. 

Masa sesi penyampaian hadiah.. mama gigihkan menyelit nak snap gambar dia.. yeaa dapat jugak untuk dijadikan kenangan tahun 1 ni.. 

Mama ada poblem sekarang ni dengan budak Qebal.. haisshh ntah la camner nak buat.. nak kena ghetu banyak mana lagi yer.. Rasa stress pun ada tau.. ajar dia sorang mama dah jadi tarzan bagai.. hilang sabar.. macam mana lah cikgu2 mengajar.. ker kalo bebudak yang main terus tak ambik kesah.. Allah Qebal oiihh tolong la focus dalam kelas.. Bab membaca tu memang kekadang kita ajar dia macam2 la alasan letih la ngantuk la.. penat la.. tapi tengok tv sampai tengah malam tak penat pulak.. Kang mama debik sekali baru tau!!!.. Sekarang pelajaran dia orang tak macam kita zaman dulu-dulu.. Mama risau sangat dengan dia ni.. Kang mama hantar kat mama long ajar baru hang tau Qebal.. Jangan memain!! kalo mama cakap macam tu baru la Qebal nak moleh kot kan.. Anak ooohh anak...


Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook