Crystal Skin | Mencantikkan & Merawat Kulit Dari Luar & Dalam

1:36 PM

Since pregnant kali ni kulit muka kusam dan rasa tak fresh jer. Maybe hormon yang tak stabil dan tidak cukup tidur menyebabkan kulit muka bermasalah. Betul la orang kata kalau nak dapatkan kulit yang cantik ni kita kena la invest skit kan. So, bukan sahaja kita kena jaga kulit di luaran semata-mata malah kita kena menjaga dari dalaman barulah luaran tampak kulit lebih menawan dan awet muda.


Actually, baru-baru ni mama diperkenalkan dengan satu produk tempatan Bumiputra Muslim iaitu Crystal Skin iaitu sejenis makanan tambahan yang diperbuat dari bahan-bahan semulajadi. Produk ini terbukti dapat merawat dan mencantikkan dari luar dan dalaman serta ia dapat memberikan kulit lebih sihat, menawan serta memberi keyakinan kepada kulit wajah seseorang.

Kesemua bahan-bahan yang terkandung dalam Crystal Skin adalah bergred AAA dan dikilangkan di kilang yang berstatus HALAL dan mempunyai akreditasi GMP (Good Manufacturing Practice), HACCP (Hazard Analysis Critical Control Point) dan ISO 22000. Sudah tentulah produk ini dijamin selamat dan tiada kesan sampingan kerana bahan-bahan yang terkandung dalamnya adalah semulajadi serta telah diuji secara klinikal. Selain itu, Crystal Skin ini dikawal selia dia bawah gred makanan oleh Bahagian Keselamatan Dan Kualiti Makanan di bawah Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).


Antara kandungan yang terdapat dalam Crystal Skin ini adalah :
  • Tomato Kristal - Anti-oksidan terkuat, membantu mengurangkan kesan parut jeragat dan melindungi kulit dari kerosakan sinar UV matahari
  • Habbatus Sauda - Anti-radang, mengurangkan jerawat dan membunuh kuman
  • Vitamin C - Melindungi sel serta menjaga kulit agar sihat kekal bersinar
  • Kolagen - Menambah keanjalan kulit dan mencegah kedutan
  • Ekstrak Biji Anggur - Anti-oksidan, membunuh kuman dan membantu menyembuhan luka dengan cepat
  • Jus Anggur Hitam - Anti-oksidan dan menguatkan sistem pertahanan badan

Bagi wanita mahupun jejaka yang mempunyai masalah kulit bolehlah mengamalkan Crystal Skin ini kerana ia mampu merawat masalah kulit seperti mengurangkan jerawat, parut, mengecilkan liang pori, membantu mencerahkan kulit wajah dan mengelakkan kulit menjadi kusam. Ia juga dapat memberikan kelembapan pada kulit serta mengurangkan minyak pada sekitar wajah. 

Cara pengambilan Crystal Skin sangat mudah hanya ambil 1 sachet Crystal Skin yang dicampurkan dengan 150ml air sejuk sebelum sarapan. Untuk mendapatkan kesan terbaik, haruslah dielakkan minum air yang berkafein, beralkohol dan berkarbonat. Jadi disarankan minum 2 hingga 3 liter air putih secara konsisten setiap hari bagi mempercepatkan proses keberkesanan Crystal Skin. 


Menurut pengasas Crystal Skin, Airiey Sayuti, beliau percaya jika penampilan seseorang menarik akan berasa lebih yakin dan bersemangat di depan orang ramai. Beliau juga berkongsi pengalamannya sendiri ketika remaja yang beliau sering diejek kerana paras rupa yang gelap dengan masalah kulit jerawat membuatkan beliau merendah diri dan berseorangan.

Jadi dengan pengalaman tersebut, beliau mencuba pelbagai produk di pasaran untuk mendapat perubahan yang diingini tapi semuanya tidak nampak kesan. Lalu beliau menghasilkan produk sendiri dan yakin terbukti berkesan dan selamat untuk diamalkan bagi wanita mahupun jejaka yang mempunyai masalah sepertinya, maka terhasillah Crystal Skin.


HARGA CRYSTAL SKIN
  • 1 Kotak Harga Tawaran RM69 - Harga Biasa RM89 (DISKAUN 23%)
  • 2 Kotak Harga Tawaran RM132 - Harga Biasa RM178 (DISKAUN 26%)
  • 3 Kotak Harga Tawaran RM187 - Harga Biasa RM267 (DISKAUN 30%)
  • 4 Kotak Harga Tawaran RM230 - Harga Biasa RM356 (DISKAUN 35%)
Crystal Skin boleh didapati daripada platform atas talian iaitu :
LAZADA : https://s.lazada.com.my/s.dKesX
SHOPEE : https://shopee.com.my/product/399622599/11521935690


Untuk maklumat lanjut mengenai Crystal Skin boleh layari :

Website : www.rishbeauty.com
Facebook : www.fb.com/rishbeautyhq
Instagram : www.instagram.com/rishbeautyhq
Telefon : +6011-62000032
TikTok : www.tiktok.com/@rishbeautyhq
YouTube : https://youtube.com/channel/UC2sO6hQMyq8nWB73z4B-xnQ

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook