Product Review

Ephyra Skin Nano Advances Repair Serum Merawat Kulit Bermasalah

12:37 PM

Korang mempunyai kulit muka bermasalah seperti jeragat, parut jerawat, bintik hitam, kulit kusam atau tona tidak sekata? Mesti ada kan walau sikit di muka korang kan. Mama pun tak terkecuali tau punya kulit masalah ni. Semenjak mama mengandung kulit muka mama sangat bermasalah sampai rasa stress nak tengok muka kat cermin. Kemungkinan hormon yang tidak stabil boleh mengakibatkan kulit muka mama ditumbuhi jerawat di sekitar dagu. Pelbagai produk mama cuba tapi berkesan hanya seketika sahaja. Alhamdulillah mama baru cuba produk terbaru daripada Oceanlife Marketing iaitu Ephyra Skin Nano Advances Repair Skin. Meh ni mama nak citer pasal produk terbaik ni.


Ephyra Skin Nano Advances Repair Skin merupakan serum pertama keluaran Oceanlife Marketing yang dipaternkan oleh SWISS Nano-technology. Serum ini sangat berkuasa kerana dapat memulihkan kulit yang rosak dan mengembalikan kulit yang cantik berseri kerana ia telah teruji dan terbukti secara klinikal. Serum ini juga tidak melekit dan senang meresap ke dalam kulit dan tidak berminyak. Ini memudahkannya untuk memasuki dan memperbaiki struktur sel kulit kita hingga ke lapisan paling dalam.


Serum Ephyra Skin Nano adalah gabungan formulasi bahan antioksida yang mencerahkan dan menaikkan seri wajah. Kombinasi Arbutin Semulajadi, Gluthathione, Vitamin C dan E yang memberi mafaat kepada kulit untuk :

  • Memulihkan – Mengembalikan dan memulihkan keanjalan kulit secara luaran dan dalaman bagi menghasilkan kulit wajah yang lebut, cerah dan sihat berkilau serta bersinar. Ia turut memperbaiki kulit wajah agar tampil lebih bersih, tegang dan muda.

  • Memperbaharui – Menyerap jauh ke dalam sel kulit menjadikan proses pembaharuan sel kepada tahap maksima, untuk hasil kulit yang anjal, lembut dan tampak bermaya. Kulit akan menjadi lebih cantik, cerah dan sempurna.

  • Melindungi – Melindungi kulit wajah dari kerosakan akibat sinaran radiasi UV dengan cara meneutralisasi proses oksida. Serum ini turut mengurangkan radikal bebas dan melawan tanda penuaan dengan menjadi agen anti-oksida yang sangat berkesan. Ia mampu mengembalikan Vitamin E kepada kulit.

  • Kelebihan Advanced Repair Serum

    3 Langkah Untuk Kulit Sihat dan Muda :-
    1. Cuci dan keringkan wajah anda
    2. Sapu Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum
    3. Guna hujung jari anda untuk urutan sehingga serum meresap ke dalam kulit. Gunakan setiap hari untuk kesan yang optimum
    Alhamdulillah setelah hampir seminggu lebih mama menggunakan serum ini parut-parut jerawat di muka berkurangan dan muka kurang berminyak. Selain itu, muka mama sedikit cerah dari sebelum ini yang kusam dan tidak bermaya. InsyaAllah jika diteruskan penggunaan Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum ini akan merawat kulit bermasalah yang mama hadapi.

    Mama yakin dengan produk Ephyra!! InsyaAllah dengan penggunaan yang berterusan kulit yang bermasalah akan hilang. Yang pasti rajin sapu serum terbaik ini.

    Harga Ephyra Skin Nano Advances Repair Serum (15ml)
    RM88 (Semenanjung)
    RM92 (Sabah / Sarawak)

    Harga Promosi 
    RM68 (Semenanjung)
    RM72 (Sabah / Sarawak)

    Untuk maklumat lanjut sila hubungi :-

    OCEANLIFE MARKETING SDN BHD
    10-3, 3rd Floor, Block B, Platinum Walk,
    No 2 Jalan Langkawi,
    Danau Kota Setapak,
    53300 Kuala Lumpur
    Hotline : 019-3999 238 / 019-3800 779 / 019-3015 577


    Love,
    />

    You Might Also Like

    4 Comments

    1. Menarik...makin flawless la mak yong ni x lama lagi...hehehehe

      ReplyDelete
    2. akak pun guna juga. memang best serum ni sebab dapat atasi masalah kulit muka akak.

      ReplyDelete
    3. dah pakai yng tester tu..mmg best tak melekit

      ReplyDelete

    Like us on Facebook