Product Review

Product Review | IVita - Vitamin Untuk Mata Anda

10:46 AM

Mata adalah panca indra yang sangat penting dan berfungsi untuk melihat sesuatu objek. Tanpa mata banyak perkara yang tak dapat kita lakukan dengan jelas bukan. So mata ni sangat penting tau kalo korang nak baca atau nak melakukan aktiviti seharian dengan sempurna. Kalau dah rabun alamatnya memang korang berkaca mata 4 lah jawabnya..

Macam mama pun mengalami masalah rabun jauh dan silau. Sebenarnya malas nak pakai kaca mata ni.. rasa rimas dan mekap di tepi hidung akan comot... betul tak?? Tapi dah tak nampak so mama kenalah pakai kang mata tu mengecil jer paksa tengok sesuatu benda. Benci sangat tau!!

 

Ehh nak bagi tau ni mama ada satu product review vitamin ubat untuk mata. Ehh vitamin ker ubat ni? hahaha pelik jer dengarkan.. Pertama kali mama dengar ubat untuk merawat mata selain menggunakan laser. Tapi mama tak dapat menggunakan IVita ni disebabkan mama mengandung so mama bagi en papa cuba product ni. Meh mama nak citer vitamin mata tu adalah IVita yang dikeluarkan oleh Cassialeaf. IVita merupakan keajaiban gabungan khasiat semulajadi dari ekstrak tumbuh-tumbuhan. IVita berpotensi tinggi untuk menyembuhkan penyakit mata seperti rabun dekat, rabun jauh, silau dan lain-lain lagi seawal 7 hari. Selain itu, IVita juga berpotensi untuk mengekalkan kesihatan mata dan mengatasi masalah mata berair dan mata yang terlalu kering. En papa mempunyai masalah mata letih dan berair. Mungkin disebabkan dia kerja seharian itu adalah salah faktor mata en papa kelihatan letih dan berair. So en papa mencuba dulu produk ini.


Khasiat IVita dapat menghilangkan :
  • Rabun dekat
  • Rabun jauh
  • Rabun malam
  • Mata kering
  • Mata silau
  • Power Mata yang tinggi
  • Lingkaran hitam bawah mata
  • Masalah mata letih
  • Masalah mata berair
  • Masalah mata merah
  • Masalah gatal mata (resdung)
  • Masalah mata sembab
  • Mengalami katarak mata
Rasa orange dan manis-manis buah gitu dan korang jangan risau tak pahit pun. Setelah seminggu penggunaan, mata en papa dah tak rasa letih lagi dan mata berair pun dah kurang. Selain itu, lingkaran hitam di bawah mata en papa pun berkurangan. Alhamdulillah.

Cara Penggunaan :-
Boleh di minum terus. Ambil 1 - 2 (15 ml) sudu sehari pada waktu siang dan malam. 

Peringatan :-
  1. Simpan dalam peti sejuk selepas dibuka.
  2. Minum banyak air kosong.
  3. Kurangkan minuman berkafien seperti kopi, nescafe, milo dan lain-lain. 
Khasiat yang diformulasi oleh buah-buahan dan sayur-sayuran dalam produk ini adalah sangat semulajadi iaitu :



  • Lutein 
  • Probiotik
  • Ekstrak Billberry
  • Ekstrak Biji Bunga Matahari
  • Ekstrak Tomato
  • Ekstrak Lobak Merah
  • Ekstrak Brokoli
  • Ekstrak Elderberry
  • Ekstrak Epal
  • Betik
  • Kunyit
  • Buah Delima
  • Daun Buah Zaitun
  • Biji Anggur
  • Pine Bark

  • Dengan formulasi yang hebat ini dapat berfungsi melindungi penglihatan, mencegah katarak mata dan memperkuatkan retina. Selain itu, boleh mencerahkan penglihatan mata dan menguatkan imuniti, memperbaiki pencernaan dan menormalkan metabolisme badan. Dalam IVita ini juga mempunyai vitamin A dan C dari buah betik yang kaya dengan karotena yang baik untuk mata dan mata anda akan bersinar sempurna. Jom kita merawat mata dengan IVita - Eye Vitamin!!

    Harga Jualan Sebotol 250ml :
    RM 45.00 - Semenanjung Malaysia
    RM 55.00 - Sabah & Sarawak

    Untuk maklumat lanjut :

    CASSIA LEAF MARKETING
    No 42 GF Lorong BLM 1/4,
    Bandar Laguna Merbok,
    08000 Sungai Petani, 
    Kedah Darul Aman


    Love,
    />

    You Might Also Like

    5 Comments

    Like us on Facebook