Big Bad Wolf

The Big Bad Wolf 2013

12:08 PM

Dah seminggu berlalu BBW ni.. tapi semalam baru ada kesempatan pergi sini.. sedih betui.. padahal office dekat sangat.. semalam balik keje terus aku ajak pergi sini.. tak kira.. nak pergi jugak.. en papa dah pesan jangan beli banyak2.. beli buku anak2 jer... tapii kalo dah masuk dalam ni terus blur nak pilih buku.. macam2 ada.. aduiihh korang bayangkan buku harga RM3 jer.. mau tak nyer meroyan.. rasa nak borong semua.. hahaha.. tp en papa pesan jangan beli buku banyak sangat... ngeeee nasib tak bawak beg.. kalo tak lagi bnyak aku ambik.. hohoho... 

Wajib snap ni.. memula aku suruh en papa snap pix aku tp ada orang lalu lalang plak.. segan mak jemah wehhh.. ko jangan nak malukan diri sendiri ok!!

Macam2 ada buku.. hahh tak kuasa plak aku nak snap.. fon simpan jer dalam beg.. terus jalan belek buku la...

Hahh sini aku dah nak bayar kat kaunter.. baru la snap suasana kat sini.. terbaik ok!!

Alamak semen la.. hehehh tengok Superman ni teringat Kimie... ^___^

Ni buku mama.. semua buku2 resepi la kan.. tp omputih la beb.. jenuh nak baca.. gagagagga

Dan ini buku anak2.. ikutkan hati nak ambik lagi tau. en papa kata cukup.. ni pun lenguh lengan.. kat umah dah belambak.. satgi habis anak geget!!!

Best woo g sini.. rambang mata la...  tak klebek semua ni.. en papa duk ajak balik jer.. lepas ni g sendiri jer lagi senang...

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

1 Comments

Like us on Facebook