Lala a.k.a Retak Seribu

8:19 AM

Morning uolls.. ngantuknya hari ni.. dah hari Jumaat.. tapi kerja kat ofis masih banyak.. cepat la abis peak period ni.. aku dah serabut milo dengan kerja.. pehtu dengan cheque LHDN kat atas meja ni.. pehtu dengan serabutnya bank recon tak tally.. 2x aku buat ni.. pagi tadi lepas subuh buat tak tally 3 kupang.. caittt tang mana hang nyorok 3 kupang tu.. aku hangin tau dak.. penat aku perembang mata aku cari... hahhhh stresssss.. >_____< 

Petang kemarin untuk menu berbuka 12#Menu Berbuka Day 12 ~ Lala a.k.a Retak Seribu Masak Lemak & Ayam Goreng dari paket.. <---- aku malas dah.. mood raya sudah mari.. tapi aku kena shopping lu.. ahak.. Ekceli aku paling tak suka nak masak menatang ni.. sebab korang tau la isi dia skit kan.. mencik tau.. tak per lah.. layankan jer sebab en papa yang nak makan.. so paling senang la masak lemak ni.. blend jer semua segala bawang, cili padi, kunyit & serai pehtu masak.. hahh jangan lupa santan.. aku dah moden skit sebab tak beli santan perah so aku guna santan kotak jer.. hehehehe.. 

Ini lah lala @ retak seribu.. kalo blah kedah orang panggil retak seribu lah.. kalo orang bandar ni lala.. ehh lala kat kedah lagi kecik tau.. 

Nasib baik sedap.. kalo tak memang kena kondem dengan en papa.. dia paling hantu makan menatang ni.. 

Tak sabar nak balik umah petang ni.. malam ni nak qado lena.. mueheheh...

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook