Tips

Tips Minum 8 Gelas Air Di Bulan Puasa

12:12 PM

Dah hampir 16 hari kita puasa kan.. Mama sendiri bab minum air nak cukupkan 8 gelas sehari memang tak boleh.. kadang2 masa berbuka 2, 3 gelas dah full perut.. kalo dah malam2 memang tak minum dah kang nak kena ulang alik pergi toilet hahaha.. Korang macam mana cukup tak air masa bulan puasa ni.. Kalo tak cukup nah tengok tips ni.. kot kot boleh cukupkan 8 gelas sehari..


Macam mana boleh praktis ker minum air 8 gelas sehari.. Tak susah kan.. mama kekadang tu bukan gelas jer dalam botol mama langgah minum.. hehehe.. Selamat mencuba.. 


Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook