Rahsia Puteri Feminine Wash | Melindung, Mengetat & Mengekal Keintiman Wanita

10:47 PM

Sebagai wanita benda yang paling sangat kita jaga adalah bahagian keintiman wanita. Kalau tak dijaga kita rasa tidak selesa, gatal, keputihan dan sebagainya. Susah kan jadi wanita ni banyak benda nak kena jaga untuk diri dari dalaman dan luara agar kita rasa lebih selesa dan berkeyakinan diri. Mama sendiri mengalami masalah ni ketika datang bulan. Paling tak suka bau yang tidak menyenangkan sehinggakan mama kerap menggunakan pantyliner herba untuk bau wangi di bahagian tersebut.


Sebenarnya mama sangat suka menggunakan feminine wash ketika mandi untuk menjaga bahagian intim mama. Of coz la mama kan dah beranak 3 so wajiblah kena menggunakan feminine wash yang dapat mengetatkan bahagian tersebut. Jadi inilah salah satu penjagaan peribadi agar memastikan bahagian intim mama ketat sentiasa. Bagi mama tidak kisah la jenama apa feminine wash ini yang penting ianya wangi dan bahagian intim mama akan rasa lebih bersih. 

Kali ni mama akan mencuba feminine wash terbaru dari Puteripreneur iaitu Rahsia Puteri Feminine Wash. Dari segi bahan yang digunakan dalam Rahsia Puteri Feminine Wash ini digunakan dengan bahan ekstrak semulajadi seperti :-
  • Pueraria Mirifica
  • Manjakani
  • Kacip Fatimah
  • Daun Sirih
  • Bawang Putih

Antara kebaikkan Rahsia Puteri Feminine Wash untuk wanita adalah :-
  1. Mengetatkan dinding faraj
  2. Meningkatkan kelembapan faraj
  3. Mengurangkan keputihan
  4. Bersifat anti radang
  5. Menyahkan bau yang kurang enak
  6. Melindung, memulihkan dan menyegarkan
Tekstur bagi Rahsia Puteri Feminine Wash ini adalah sejenis liquid cair berwarna pink yang mudah digunakan. Hanya picit sedikit feminine wash pada tapak tangan dan basuh bahagian intim wanita dalam 30 saat. Kemudian basuh bahagian intim sehingga bersih.


So far mama sangat suka guna Rahsia Puteri Feminine Wash ini baunya sangat lembut dan yang menariknya wangian dia kekal sepanjang hari. Oh ya jangan risau feminine wash ini tidak rasa sejuk seperti feminine wash yang lain. Memang rasa selesa dan lembut sahaja guna Rahsia Puteri ini. Bagi wanita yang selepas bersalin mama sarankan wajib menggunakan Rahsia Puteri Feminine Wash ini ketika mencuci bahagian intim agar lebih bersih, segar dan wangi kerana dapat mengurangkan bauan darah nifas selepas bersalin. Oh ya Rahsia Puteri Feminine Wash ini didapati 2 size iaitu 100ml dan 30ml yang sangat sesuai untuk travel. 

Harga Rahsia Puteri Feminine Wash 

30ml : RM15
100ml : RM43
30ml + 100ml : RM50


Sekarang ni mama rasa tak lengkap kalau sehari mama tak menggunakan Rahsia Puteri Feminine Wash ni tau. Mama rasa lebih selesa, segar dan berkeyakinan diri sebab mama tak perlu lagi menggunakan pantyliner herba untuk wangian di bahagian tersebut. Lepas ni mama nak beli yang size 30ml untuk memudahkan mama bawa dan letak di dalam handbag mama.


Bagi yang ingin menjana pendapatan dengan menjual Rahsia Puteri Feminine Wash ini dan marilah sertai untuk peluang perniagaan Puteripreneur, boleh hubungi Y.S.P Industries (M) Sdn Bhd di talian +6012-4954288

Untuk maklumat lanjut boleh layari :-


Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook