Review Sudio NIO | Earbuds Yang Mampu Tahan Bateri Selama 20 Jam

10:37 PM

Mama ni kerap sangat memandu dalam kereta. Dulu kalau terlupa bawa handfree mesti gelabah jer nak jawab panggilan telefon. Kadang tu pasang handfree wayar dia pulak berselirat memang menggangu time nak drive. Stress betul sampai tak boleh focus nak drive. Sekarang ni mama tak perlu risau coz mama dah ada earbuds Sudio NIO tanpa wayar (wireless). Sekarang dah canggih mana ada guna wayar-wayar dah yer tak. 


Benda best macam ni of coz la mama nak sharing dengan korang. Yang lagi menariknya earbuds Sudio NIO ni bentuk yang comel, kecil dan ringan. Memang mudah la nak simpan dalam poket atau handbag korang tu. Selain itu, mama teruja dengan ketahanan bateri earbuds ni yer. Almaklum la sebelum ni punya earbuds kejap jer tak lama. Tapi yang Sudio NIO ni bertahan selama 20 jam tau. Memang sesuai la kalau nak drive jauh atau nak jogging lama-lama. 


Antara kelebihan lain, Sudio NIO ini dilengkapi dengan IPX4 (tahap tolerasi dengan air). Maksudnya walau dalam keadaan hujan turun, earbuds ni takder bunyi gangguan lain dari luar. Hahh macam tu lah. Manakala terdapat teknologi dwi-mikrofonya pula berfungsi untuk menyaring bunyi asing dan hasil bunyinya sangat awesome!

Sudio NIO ini sesuai digunakan oleh semua telefon pintar kerana ianya menyokong capaian bluetooth 5.0 ke atas dalam range 10 meter. Jadi tidak kisah sesiapa menggunakan Android atau IOS akan tetap boleh menggunakan earbuds Sudio NIO ini dengan mudah. 


Sudio NIO ini didatangkan dengan 4 pilihan warna berbeza iaitu Black, White, Sand & Green. Macam mama sendiri mama memilih warna putih kerana bagi mama ia putih bersih. Oh ya earbuds Sudio NIO ni tidak menyakitkan telinga malah sound dia memang terbaik dan tak rasa telinga kita bergema. 

Nak gunakan Sudio NIO ni mudah jer sebab Sudio NIO akan menyala secara automatik semasa terbuka penutup Sudio ini. Apabila earbusd Sudio ni masuk semula ke dalam casing tersebut terus automatic tutup. Heheh masa memula guna ni mama keliru skit biasala ada buku manual tapi tak baca. Make sure korang kena study dulu tau sebelum guna Sudio NIO ini. 


Untuk kawal muzik pula korang hanya perlu :
  • Satu sentuhan (L/R) untuk mematikan dan mulakan muzik
  • Dua kali sentuh di sebelah R untuk next song
  • Dua kali sentuh di sebelah L untuk before song
  • Tiga kali sentuh di sebelah R untuk naikkan volume
  • Tiga kali sentuh di sebelah L untuk turunkan volume
Manakala untuk panggilan telefon pula :
  • Satu sentuhan (L/R) untuk menerima atau menamatkan panggilan telefon
  • Tekan & tahan selama 2 saat (L/R) untuk reject panggilan

Berita baik untuk peminat Sudio, bermula 15 Februari 2021 sehingga 21 Mac 2021 korang berpeluang dapatkan 1 Sudio Earbud Care Kit secara PERCUMA dengan pembelian Sudio NIO dan jangan lupa masukkan kod promo MAMAJUE semasa pembelian di website Sudio dan korang boleh menikmati diskaun sebanyak 15%. Untuk warranty Sudio NIO ini pula korang akan dapat warranty selama 3 tahun dengan Sudio Sphere. So tak perlu risau kalau earbuds korang mengalami masalah atau kerosakkan yer. 



Menarik bukan? Apa lagi bagi yang kaki guna earbuds apa kata boleh tukar jenama earbuds korang ke jenama Sudio yang ternyata sangat best dan awesome giler. So, jangan lepaskan peluang untuk dapatkan diskaun sebanyak 15% dan dapat pula Sudio Earbud Care Kit secara percuma. Untuk pembelian atau maklumat lanjut boleh layari www.sudio.com/my

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook