Product Review

THYMOS | Membantu Mengurangkan Sinus & Allergic Dengan Satu Semburan

12:34 AM

Pernahkah korang mengalami gejala hidung tersumbat, kerap bersin pada setiap pagi, hidung berbau busuk dan kerap sakit kepala serta gatal-gatal muka? Yer inilah gejala masalah sinus atau lebih dikenali penyakit resdung. Mama akui mama kerap mengalami sinus ini ketika bangun pagi dan mama kerap sakit kepala sehingga migraine. Sinus atau resdung adalah punca daripada rongga berisi udara pada tengkorak yang dilapisi oleh membran. Membran ini mengeluarkan sedikit cairan untuk memerangkap kotoran dan memberi kelembapan pada rongga hidung.


Gelaja sinus atau resdung ini jika kita tidak dirawat ia akan jadi semakin bahaya kepada diri. Oleh itu, kita haruslah mencari penawar agar sinus ini tidak melarat lebih teruk. Baru-baru ini mama diperkenalkan dengan satu produk dari Lo iaitu Thymos Anti Sinus/Nasal Allergies Spray. Ia bukanlah sejenis ubat makan atau titis dalam hidung tapi ia hanya spray sahaja. Spray Thymos ini dapat mengurangkan alahan hidung dalam masa 3 hari dan ia juga memberi perlindungan terhadap Pneumonia dan juga Asma.

Thymos Anti Sinus / Nasal Allergies Spray adalah satu penyelesaian revolusi yang berkesan mengurangkan alahan disebabkan dari sinus dan allergies. Spray ini cepat bertindak dan memberikan perlindungan jangka panjang selama 12 jam hanya dengan 1 semburan. Dengan teknologi bebas alkohol dan aroma yang terbukti secara klinikal dapat menghasilkan elektron dan anion bacteriostatic untuk membentuk perisai terhadap alahan sepanjang hari.


Yang menariknya Thymos ini sangat mudah dibawa dan digunakan dengan hanya sembur dapat membunuh 99.999% patogen dalam masa 60 saat. Boleh juga sembur pada baju seperti minyak wangi untuk meningkatkan antibodi dan sembur pada bantal untuk mengurangkan alergi sinus. Selain itu, boleh juga sembur ke udara untuk kelegaan segera daripada kerengsaan.

Teknologi "Self Sanitizing" (pembersihan automatik) yang telah dipaternkan ini mengandungi mineral aktif berkualiti tinggi yang menghasilkan ion negative bakterostatik yang menyahfungsikan dan memusnahkan kuman, patogen dan allergen sebelum ia berpeluang menyerang. Mineral aktif ini akan cas semula secara automatik apabila terdedah kepada udara, maka sekali semburan boleh bertahan 12 jam.


Mama suka dengan Thymos Anti Sinus / Nasal Allergies Spray ni sebab reka botol kaca yang mini dengan kandungan 10ml boleh dapat 170 kali spray. So, sangat mudah untuk diletakkan dalam handbag. Thymos ini tidak berbau seperti ubat sebab ia adalah bebas dari alkohol dan wangian. Hanya satu semburan pada bantal sebelum tidur dapat mengurangkan sinus mama ketika bangun pagi. Hidung mama pun dah takder rasa sumbat lagi yeaa. Jangan risau Thymos ini sangat selamat untuk ibu mengandung, baby dan juga kanak-kanak. Oleh itu, cadangan menggunakan dosage seperti yang disarankan oleh THYMOS iaitu sehari 4 semburan pada bahu atau bahagian dada dan 6 semburan pada bantal atau katil sudah memadai.


Harga untuk sebotol Thymos ini RM75.00 tapi untuk harga pengenalan hanya RM69.90 hanya boleh didapati di seluruh farmasi Guardian Malaysia. Jadi bagi sesiapa yang nak kurangkan sinus dan allergic boleh dapatkan Thymos Anti Sinus / Nasal Allergies Spray sekarang dan korang kena cuba rasai perbezaannya.

Untuk maklumat lanjut boleh layari :-


Boleh juga dapatkan THYMOS ini di 

Enapak Malaysia : www.enapakmarketing.com

Love,
/>

You Might Also Like

4 Comments

  1. Boleh la pakai ni...Angah try pon elok jugak hehe

    ReplyDelete
  2. mama lah tu.. selalu kena resdung huhuuu

    ReplyDelete
  3. bagus product ni. Cici pun ada 1. siap rekomen kawan kawan lagi

    ReplyDelete

Like us on Facebook