Jalan-jalan @ IKEA....

11:26 AM

Petang semalam sajer jer aku singgah kat IKEA ni. Dah lama aku tak g menghabiskan duit di sini.. Hahahah.. Kalo g jer mesti habis ler duit la.. serius aku cakap.. giler mata aku g tempat mcm ni. hahhaha... Kalo ikutkan banyak aku nak tangkap.. dengan Iqbal wat hal dia nak jalan n tak sempat nak kejar.. so tak jadi nak tangkap la dalam IKEA ni.. tp duk kawal dia.. risau aku dengan Iqbal ni...

Sempat plak dia main papan lonsor kecik ni

Kerusi malas yang jadi idaman aku.. Bila nak beli ni...

Aduh demuknyer..

Cikebal baru bangun tido...

Papa syok duk kat kerusi ni.. Rasa macam nak tido jer...




/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook