Kesinambungan Cuti & Jalan Part 3

11:32 AM

Kesinambungan cuti & jalan part 3

Malam tu bukan aku terbongkang tidoq... tapi pergi shopping barang-barang dapur @ Tesco Semenyih.... Sekali tolak troli jer mesti RM200 punya.. haiyaaa sekarang mata wang kita semakin kecik.. padahal benda yang aku beli ni memang keperluan...

Tengok la Iqbal di tengah-tengah lautan barang-barang.. hahahhaha

Lepas pergi membeli belah kat tesco ni.. aku ajak cik hubby pergi Downtown, Cheras untuk urut kaki.. hehehh padahal malam tu dah 3 kali aku pergi Downtown dalam waktu cuti ni.. haiya.... asyik-asyik muka kami jer....

kat sini lah aku g berurut... Pak Long Refexology....

Budak ni peramah... tapi sakit wooo dia urut kaki & betis aku...


/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook