Material Pintu Kitchen Cabinet..

12:00 AM

Hahhh aku dah serabut memilih material untuk pintu kabinet dapur aku ni.. macam2 pilihan dan macam2 la harga kan.. ada yang mahal dan ada yang murah.. aku dalam dilema.. en papa semua letak atas tangan & kepala aku.. ecewah.. sebenarnya aku jadi takut nak pilih dan takut menyesal di kemudian hari... serius aku dah fening memikir dan memilih yang mana cantik.. ikutkan hawa nafsu aku ni nak jer yang merelit a.k.a berkilat gitu.. huhuhu nak nak benda yang mahai ja.. tapi bajet ciput!!.. so tukang tu suruh aku ambik melamine.. dan semalam aku tengok alahai awat tak menarik sebab tak berkilat.. huwaaa frust ok.. 

Ni lah material melamine.. yg ni tahan lama... apa korang fikir?? tak berkilat kan kan..

Yang ni pulak formica.. berkilat tapi dalam dia kosong kosong gitu.. tapi tak tahan lama.. kalo tercalar abis tinggal putih.. aduyai..

Yang ni aku tak payah cakap la.. dah cantik bebenarkan ini lah 3G... memang santek tahap dewa.. tapi rega dia pun santek sekaki RM200+ mampus aku nak menambah duit lagi...

* Yang mana weh!!!.. aku duk nampak formica tu jer.. 3G memang out dari kebajetan aku.. serius aku dah banyak abis duit ni.. tapi encik tukang syorkan melamine.. waduhhh aku dalam dilema!!!!

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook