Renovate Dapur ~ Day 1 ~

8:22 AM

Pagi tadi bermulalah renovate untuk dapur cinonet aku tu.. huhuhu.. tukang tu cakap hari selasa.. tetiba kata semalam pulak.. kelam kabut la aku dgn en papa nak tutup barang2 kat depan ruang tamu.. masa pecah dapo ni kami memang takder kat umah.. so aku tinggal jer kunci kat tukang tu.. dia cakap nanti balik tengok terpolohong dah.. 

Sebelum dipecahkan.. tak sempat snap plak masa kawasan dapo ni kosong.. terlupa kot.. 

Balik2 tengok dah abis pecah... cepat kan.. habuk debu tok sah cakap la.. memang berhabuk.. sofa tu pun tutup skit.. nampak kemutih jer.. 

* Tera nak siap kena la bersabar banyak dengan debu2 ni.. tp bebudak ni la.. sian depa kena habuk2.. 

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook