Puding Roti

8:53 AM

Semalam tetiba jer tekak nak makan puding roti..ngegader tau tekak ni.. nasib roti ada.. bahan semua ada.. aku biasa la buat puding roti kena ada resepi kat sebelah.. tak ingat la bahan2 apa.. padahal senang jer.. campak2 jer rendam2 jer pehtu bako.. senang.. macam biasa kalo buat puding roti Qebal la paling suka.. Qeram kureng la benda lembik2 macam ni.. dia pengeli skit.. so mama & Qebal la pulun makan.. pagi ni Qebal nak bawak bekal g skool.. nasib ada lagi.. 1 bekas sat jer abis.. dia siap cakap boleh bagi kawan2 makan.. ehh Qebal ni ada2 jer dia tau... *_____*

Bako dia dalam setengah jam.. 

Tadaaa dah siap.. yang pasti sangat moist.. 

Malas la nak taip resepi.. korang google jer puding roti ada belambak resepi kat sana.. pilih la yang mana korang rasa mudah.. 

# Rasa nak makan tidoq lagi sedap ni.. ngantuk tahap dewa!!!

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook