Resepi

Cucur Ikan Bilis

9:05 AM

Balik kerja semalam tanya en papa nak makan apa.. dia pun cakap ntah... nak masak nasi beras pun dah abis.. nak beli pun malas.. hahahah.. <--- nak makan pun malas.. nak diet kunun la.. so aku masak jer cucur ikan bilis.. cuma g beli daun kucai & cili padi jer.. senang kan makan jer cucur2 sudah.. tak mati pun tak makan nasi.. duk sihat jer aku tengok kami berdua ni.. tapi Qebal la aduii kuruih keding jer.. hmmmm

Ini untuk anak2.. takder letak daun kucai & cili padi..

Ini untuk mama papa.. korang jangan tanya naper cucur ni makin lama kui besar.. aku dah tak larat nak goreng.. lama sangat plak.. so aku gabak2 kan.. makan 1 pun dah kenyang.. hehhehehe

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook