Dinasour Di Tesco Semenyih

9:11 AM

Malam minggu lepas masa balik dari gym, aku ada la ternampak dinasour naik lori.. ehhh dinasour naik lori.. hahaha ini mesti depa nak pi letak kat mana2 ni.. pagi esoknya dah nampak dinasour besar2 kat tepi tesco.. abis kalo anak2 aku nampak ni.. jenuh beqatib suruh pergi la.. cissss.... saja jer depa nak suruh mak pak keluarkan duit.. hahaha.. Qebal bangun tido dah ajak, mama jom la g tesco nak tengok dinasour.. berpuluh2 kali ajak oihh.. sampai nak cayaq taik telinga mama.. geram betui.. panaih meleting nak ajak g tesco.. tak kuasa lah mama.. mama cakap petang nanti.. petang kul 6 baru boleh g.. so layankan jer lah.. hmm nak masuk sini ada rega yer.. untuk dewasa RM10 & bebudak RM20.. sini saja dah melayang RM60.. sabo jer tau.. dinasour punya pasal.. hat Qeram dinasour ggggrrr sambil bunyi ala2 dinasour.. ini semua pengaruh kartun peppa pig tu hokeh.. hahahah jom la layan gambar2 yang sempat mama snap.. 

Nasib tak panas dah.. mama dah la gastrik.. layankan jer bebudak kenit ni tau..

Masuk2 ada dinasour ni sambil gerak2 kepala.. Qeram is takut.. ingatkan berani.. cehhh

Sekali dia debik dinasour ni tau.. aduyai...

Hahh eyahh eyahh siap penampar dengan dia.. 

Hat dinasour ni la yang mama nampak atas lori.. terkezut mama tau sambil drive malam tu.. nasib patung kalo dinasour betui.. hehehhe ok tak lawak pun..

Ggggrrrr dinasour di tepi tesco..

Nampak Qeram punya reaksi.. penakut pait.. tp dia lah duk cakap dinasour gggrrr.. hahah comei okeh.

Jumping la korang sampai letih.. hahaha.. main tak hengat dunia.. siap ajak mai lagi kat sini.. hahhh tak kuasa lah mama nak layankan kehendak korang..

Bebudak ni seronok betui naik slide.. ingatkan Qeram takut.. sebab cuak jer muka dia.. tapi dia seronok rupanya.. 3,4 kali duk repeat naik slide ni.. heheh.. mama yang gayat tengok depa main..


/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook