Advertorial

LakePark Residence @ KL North | Kediaman Dalam Taman Hijau Di Tengah Kota

11:03 AM

Bagi mereka yang mahu tinggal di persekitaran tasik, taman rekreasi hijau dan tenang walau di tengah kota, LakePark Residence @ KL North merupakan pilihan tepat untuk didiami. Residence ini berdekatan dengan Kuala Lumpur malah terdapat banyak kemudahan yang berdekatan dengannya. 


LakePark Residence dirancang dan berkedudukan baik untuk keluarga yang ingin tinggal di bandar moden. Selain itu, dapat mewujudkan persekitaran perpaduan keluarga dan masyarakat harmoni untuk menjadikan satu komuniti yang mesra penduduk. 

Residence ini menawarkan taman tasik seluas 23 ekar dikelilingi oleh taman-taman yang unik serta menampilkan kemudahan dan daya tarikan seperti persekitaran tasik dan taman rekreasi moden. LakePark Residence bakal menjadi mercu tanda ikon destinasi rekreasi terkini Kuala Lumpur. Dengan kejaiban alam semula jadi akan memberi inspirasi dan memastikan keluarga hidup dalam suasana yang harmoni. 


Selain daripada suasana alam sekitar, di LakePark Residence ini menyediakan gym bertingkat yang unik dan direka khas untuk pandangan 360⁰. Mama paling suka setiap residence mempunyai sebuah pusat gym dapat membolehkan penduduk bersenam bersama keluarga dengan permandangan yang indah. 


Mama yakin sesiapa yang membeli rumah ini pasti merasa suasana selesa serta panorama indah dengan pembandaran di kawasan tasik serta landskap menarik akan menjadikan LakePark Residence sebagai kediaman lengkap untuk seisi keluarga. Suasana yang nyaman, tenang ini amat sesuai untuk beriadah bersama keluarga kerana di sini juga terdapat trek jogging yang luas.


Untuk pengetahuan semua, kediaman ini akan dijangka siap pada December 2017. Pihak pemaju telah menawarkan 50 unit sahaja yang membeli LakePark Residence dengan harga permulaan RM489K sahaja.  


Selain itu, khas kepada pembeli LakePark Residence turut berpeluang memenangi cabutan bertuah dengan wang tunai, kereta dan hadiah bernilai sehingga RM1.28 Million. Apa tunggu lagi mana la tahu korang bertuah selepas membeli rumah idaman untuk tahun ini. Untuk info mengenai cabutan bertuah ini boleh layari LakePark Residence 

Ringkasan Hartanah: 
  • Nama Hartanah : LakePark Residence 
  • Jenis Hartanah : Serviced Apartment 
  • Furnishing : Partly-Furnished 
  • Dijangka siap pada December 2017 
  • Dibina dengan 6 unit dan keluasan 975 sq ft – 1,548 sq ft 
Jadi kepada yang berminat untuk membeli rumah di LakePark Residence @ KL North cepat-cepat dapatkan rumah impian dengan destinasi rekreasi yang menarik serta pelbagai tarikan keseronokan untuk keluarga anda. Akhir sekali bagi yang berminat dengan hartanah ini boleh klik sini LakePark Residence

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook