Raikan Musim Cuti Terhebat di Toys“R”Us

7:47 PM

Toys“R”Us, peruncit terkemuka alat permainan, produk pendidikan dan bayi dengan fokus terhadap perkembangan dan keseronokan, menghimpunkan keluarga dan kanak-kanak dalam meraikan Musim Cuti Terhebat tahun ini, dengan menawarkan pilihan hadiah, alat permainan, set bermain dan barangan keraian yang terbesar dan paling menyeronokkan di satu tempat.

Setelah setahun memerah tenaga dan minda di sekolah dan tempat kerja, akhirnya tiba musim cuti apabila keluarga-keluarga di Malaysia bersedia untuk menikmati masa senggang bersama anak-anak dan insan tersayang mereka!


Walaupun demikian, kebanyakan kita mungkin tertanya-tanya di manakah tempat untuk mendapatkan alat permainan dan hadiah sempurna untuk memenuhi masa kanak-kanak masa cuti ini. Toys“R”Us dan Babies“R”Us menjadikan membeli-belah untuk si kecil lebih menyeronokkan dan mudah agar keluarga dapat merasai kegirangan dan semangat kebersamaan ketika meraikan Musim Cuti Terhebat. Melalui Christmas Toybook 2019 Toys“R”Us, pasti terdapat permainan yang sesuai untuk setiap kanak-kanak, pada nilai terbaik, di samping pelbagai promosi dan aktiviti mengujakan yang menjadikan musim cuti ini lebih menyeronokkan!

Diubah kepada sebuah kawasan fantasi yang meriah untuk kanak-kanak, Toys“R”Us memenuhi rak-raknya dengan pilihan meluas hadiah-hadiah bermusim dan kejutan istimewa, daripada rangkaian filem-filem terbaharu seperti FROZEN 2, STAR WARS, MARVEL dan TRANSFORMERS, serta barangan koleksi daripada LOL SURPRISE dan ZURU SMASHERS kepada jenama-jenama kegemaran kanak-kanak termasuk LEGO®, BARBIE, NERF dan HOT WHEELS, serta alat-alat permainan yang mendekatkan hubungan kekeluargaan dan persahabatan. Penawaran-penawaran ini menjadikan Toys“R”Us sebagai destinasi pilihan ibu bapa untuk mendapatkan hadiah istimewa buat kanak-kanak dari segenap usia.


ALAT PERMAINAN MUSIM CUTI TERHEBAT

Pada musim cuti ini, apa kata sekiranya anda menggembirakan kanak-kanak dengan salah satu daripada Alat Mainan Pilihan Geoffrey dari Toys“R”Us Malaysia. Dapatkan L.O.L. Surprise! #OOTD Winter Disco pada hanya RM199.90. Snow Jamz tidak sabar untuk menunjukkan koleksi penampilan musim sejuknya yang funky dan hebat pada peragaan fesyen disko di atas ais. Buka kotak fesyen, kasut dan aksesori untuk menghasilkan penampilan musim sejuk yang akan membawa beliau daripada hari sejuk kepada parti. Terdapat 24 item fesyen yang hebat untuk dibuka, termasuk earmuff yang chic, gaun-gaun yang menarik dan but musim sejuk yang comel. Gabung dan padankan item-item tersebut untuk kombinasi fesyen yang pelbagai!


Pilih Pixie Belles Asst kegemaran anda yang ditawarkan secara eksklusif di Toys“R”Us pada harga hanya RM99.99. Pixie Belles adalah makhluk interatif comel yang membawakan anda kasih-sayang, cahaya dan pelbagai pergerakan yang menggirangkan, di mana sahaja anda berada! Menerusi hubungan hati ke hati, anda dan Pixie Belles anda pasti tidak boleh dipisahkan! Dengan pod kuasa magnetik unik mereka, anda boleh memakai mainan ini! Eratkan hubungan dengan Belle anda - ketahui mood setiap Belle berdasarkan warna tanduk bercahayanya. Anjurkan pesta tari-menari - dengan 6 gerak tari berbeza, rentak Pixie Belle anda pasti tidak ketinggalan! Spin time - bersuara dengan kuat atau tepuk tangan anda untuk menyaksikan Belle anda berputar! Mereka memberi maklum balas terhadap sentuhan, pergerakan dan bunyi, serta merangkumi ekor yang boleh ditukar, juga berperanan sebagai gelang, rantai kunci dan aksesori rambut yang boleh digayakan!

Jangan lepaskan peluang untuk membawa pulang Matchbox Transporter Bundle pada harga RM174.99. Ini bukan trak-trak biasa! Dibina untuk membawa kargo dengan penuh gaya, setiap Matchbox Transporter boleh membawa sehingga 20 kenderaan klasik Matchbox pada aras berbeza-beza. Kanak-kanak boleh memasukkan kenderaan kegemaran mereka sebelum melepaskannya di tanjakan belakang. Apabila waktu bermain telah tamat, transporter tersebut juga berperanan sebagai tempat simpanan. Bundle ini juga merangkumi 10 kenderaan Matchbox. 

Hanya di TOYS“R”US Malaysia Bukan itu sahaja! Terdapat rangkaian meluas alat permainan eksklusif di Toys“R”Us yang turut melibatkan alat permainan kayu lembut premium dan set mainan daripada J’Adore, sebuah jenama permainan dari Perancis yang khusus untuk kanak-kanak prasekolah; anak patung indah untuk segenap lapisan usia daripada Perfectly Cute dan Steffi & Evi, trak-trak kuning yang menjadi ikon Caterpillar, set blok pembinaan daripada Mega Bloks, set mainan doh imaginatif daripada Ready Steady Dough dan ratusan kereta diecast daripada Fastlane dan Matchbox.

TAWARAN ISTIMEWA YANG PERLU DIBERI PERHATIAN 
Toys“R”Us Malaysia bukan sahaja menawarkan alat permainan yang dipilih rapi untuk musim cuti ini, tetapi ia juga menyediakan promosi dan tawaran yang tidak boleh diabaikan, khasnya jika anda merupakan ahli STAR CARD.


Raih Baucar Fun Bonus Dari 1 hingga 30 November 2019, ahli STAR CARD berpeluang untuk meraih Baucar Fun Bonus setiap kali mereka membeli-belah di Toys“R”Us! Ahli kad akan menerima baucar RM50 untuk setiap pembelian barangan bernilai RM300 dan ke atas dalam satu resit, sementara baucar bernilai RM20 diberikan bagi setiap perbelanjaan bernilai RM150 dalam satu resit.

Sementara itu, pemegang Kad Kredit HSBC akan menikmati manfaat tambahan secara eksklusif, dengan tambahan baucar RM20 apabila mereka berbelanja RM300 ke atas, sekali gus meraih penjimatan berjumlah RM70! Baucar-baucar berkenaan boleh ditebus mulai 1 hingga 31 Disember 2019 di mana-mana rangkaian Toys“R”Us di seluruh Malaysia atau di gedung dalam taliannya.

30 Individu Paling Tinggi Berbelanja Nickelodeon Jadi di antara 30 pelanggan Toys“R”Us yang berbelanja paling banyak untuk barangan Nickelodeon, dari sekarang hingga 31 Disember 2019, untuk memenangi 4 pas setiap seorang untuk bergembira di Parti Tayangan Peribadi bersama bintang-bintang Nickelodeon kegemaran pada Februari 2020. Jangan lepaskan peluang untuk berseronok dan bergelak-tawa pada majlis istimewa ini!


KEMERIAHAN TANPA HENTI DI TOYS“R”US

Marilah meraikan Musim Cuti Terhebat di Toys“R”Us Malaysia dengan sebuah kalendar yang padat dengan aktiviti-aktiviti serta acara menarik yang menyeronokan bagi seisi keluarga.

Balut Hadiah demi Kebajikan Pastikan hadiah anda dibalut sempurna di gedung-gedung Toys“R”Us dengan sumbangan RM2, yang akan disalurkan kepada Dana Kebajikan Pendidikan Budimas anjuran Yayasan Kebajikan Budimas.

Paparan Sambutan Musim Cuti

Karakter Nickelodeon Bertemu Peminat

Andre Javes, Presiden dan CEO Toys“R”Us Asia berkata, “Seperti biasa, kami berusaha keras untuk membantu Santa menjadikan setiap keinginan Hari Krismas menjadi realiti. Matlamat kami adalah menyediakan alat permainan yang menyeronokkan bersama keupayaan pembelajaran, pendidikan dan perkembangan yang benar-benar memberikan kegembiraan bagi segenap ahli keluarga. Ini merupakan masa yang penting bagi kami pada setiap tahun dan kami amat gembira melihat kanak-kanak daripada segenap usia mengunjungi gedung kami dengan kegirangan dan semangat ingin tahu jelas tergambar pada wajah mereka, lalu mengingatkan kami bahawa daya imaginasi seorang kanak-kanak merupakan bahan paling berkuasa yang mereka miliki. Kami ingin mengucapkan ‘Selamat Menyambut Musim Cuti Terhebat!’ kepada semua di Malaysia.”

Kunjungi gedung-gedung Toys“R”Us atau beli-belah secara dalam talian untuk merasai pengalaman Musim Cuti Terhebat kami!

Love,
/>

You Might Also Like

1 Comments

Like us on Facebook