Advertorial

ENCHANTEUR PARIS | Wangian Mewah Inspirasi Perancis

3:05 PM

Sebut sahaja jenama ENCHANTEUR pasti ramai yang biasa mendengar produk wangian ini di pasaran Malaysia. Kali ini ENCHANTEUR telah memperkenalkan rangkaian wangian mewah inspirasi Perancis iaitu ENCHANTEUR PARIS yang diperkaya dengan seleksi wangian mewah bagi memberikan setiap kesegaran tubuh badan wanita pada sepanjang hari dengan keadaan cuaca negara kita yang panas serta gaya hidup yang sibuk membuatkan wanita memakai losyen atau serum bagi melindungi dan memelihara kulit mereka setiap hari.


Untuk memberikan keyakinan diri kepada wanita, rangkaian ENCHANTEUR PARIS mempunyai rangkaian deodoran, EDT, losyen atau serum badan, serta semburan pewangi badan khas bagi wanita agar mereka bersedia sepenuhnya dan memberi keyakinan diri sepanjang hari. 


Minggu lepas mama telah menerima satu bungkusan hadiah dari pihak Enchanteur Malaysia untuk mencuba produk baru iaitu Enchanteur Paris. Apabila buka sahaja bungkusan ini terus bau wangian yang sangat wangi dan teringat kembali masa zaman sekolah mama kerana produk Echanteur ni lah mama selalu guna masa zaman sekolah. Produk Enchanteur ini memang tidak perlu diperkenalkan lagi kerana ia sangat wangi dengan harga yang berbaloi serta menjimatkan.

Dalam bungkusan yang mama terima dari pihak Enchanteur Paris mempunyai 3 rangkaian wangian penjagaan badan Enchanteur Paris iaitu :-
  • ENCHANTEUR PARIS Mon Amie | Whitening & Refreshing Parfum Anti-Perspirant Deodorant mencegah dan menyegar bau badan sehingga 24 jam. Deodorant ini berasaskan losyen  memberikan kesegaran serta mencerahkan bawah lengan dari aktiviti mencukur yang membuatkan sel kulit mati terkumpul. 
  • ENCHANTEUR PARIS Adore | Semburan Pewangi Deodorant (Parfum Deo Mist) memberikan haruman yang segar dan menyerlahkan aura memukau diri dan melindungi diri dari bau badan sehingga 24 jam. Wangian ini kombinasi wangian bunga-bungaan dan buah-buahan untuk membangkitkan nostalgia indah agar berkekalan setiap hari dengan wangian yang kekal berpanjangan. 
  • ENCHANTEUR PARIS Belle Amour | Losyen Wangian Pencerah ini memberikan 3 kali ganda pencerahan kerana ia mempunyai 3 agen pencerahan seperti ekstrak likouris, ekstrak benih Rose Hip dan Vitamin B3 serta ia tidak melekit. Dengan losyen ini bukan sahaja dapat mengekalkan kulit yang cantik dan sekata tetapi ia juga menjadikan seri kepada anda dengan haruman wangian Belle Amour.

Untuk rangkaian Enchanteur Paris terdapat tiga wangian berbeza iaitu Belle Amore, Mon Amie dan Adore. Bagi pihak Enchanteur Paris juga selamat digunakan untuk semua jenis kulit. Selain itu juga kesemua wanita diluar sana dapat menikmati haruman ini kekal sepanjang hari tanpa  risau dengan sebarang Alkohol, Triscolan, Paraben & MIT.

Deodoran Wangian Anti - Peluh | RM8.70 | 50ml 
Belle Amore Extra Whitening | Mon Amie Whitening & Refreshing | Adore Whitening & Soothing

Semburan Pewangi Deodoran | RM10.10 | 100ml 

Losyen Wangian Dalam Tiub | RM7.50 / RM7.90 | 85ml / 100ml
Mon Amie Double Moisture Belle Amore Triple Whitening Mon Amie Light & Fresh Adore Antibacterial Care

Losyen Wangian Dalam Botol | RM16.95 / RM18.00 | 275ml / 300ml
Mon Amie Double Moisture Belle Amore Triple Whitening Mon Amie Light & Fresh Adore Antibacterial Care

Rangkaian produk penjagaan peribadi Enchanteur Paris ini boleh didapati di semua rangkaian pasar raya / pasar raya besar dan farmasi.


Untuk Maklumat Lanjut mengenai ENCHANTEUR PARIS, sila layari :-





Love,
/>

You Might Also Like

10 Comments

  1. wahhh dh ada mcm2 ye...

    akak suke bdk enchanteur nih... wangi lembut je bauan nya...
    losyen dia pun sama

    ReplyDelete
  2. pengguna setia lotion pink tu ha. tapi dah tukar packaging ni macam tak best pulak -,-''

    ReplyDelete
  3. aku suka giler lotion wangi dia tuh!

    ReplyDelete
  4. Dapat je haritu terus rasmikan lotion dia..wangiii...

    ReplyDelete
  5. Hello ! This is not spam! But just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    +++++++
    Hello! Ini bukan spam! Matlamat hanya jemputan untuk menyertai kami di "Direktori Blogspot" untuk membuat blog anda di 200 Negara
    Mendaftar dalam komen: Nama blog; alamat blog; dan negara
    Semua penyertaan akan menerima anugerah untuk blog anda
    hormatnya
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Dulu x suka jenama ni..tp bila dh dpt ari tu terus terjatuh cinta..pas sapu losyen tu teraaa macam dlm iklan plak..

    ReplyDelete
  7. wah, dah ada banyak produk dah. dulu dok pakai perfume dia jer.

    ReplyDelete
  8. kalau la ada bini, dah soh dia pakai enchanteur paris ni

    ReplyDelete
  9. pertama kali guna..wangi giler..suka dah..jatuh cint dah

    ReplyDelete

Like us on Facebook