Advertorial

Terbaru Olay Miracle Boost & Micro-Sculpting Cream Yang Mampu Mengurangkan Kedutan Di Wajah

10:59 AM

OLAY adalah satu jenama kecantikan yang telah lama bertahan dan terbukti antara yang terbaik di dunia. Memang tidak perlu diperkenalkan lagi kalo sebut jer Olay ramai yang pernah menggunakan product hebat ini. Termasuklah mama pernah menggunakan produk Olay dari bangku sekolah lagi. Semakin umur meningkat dewasa, mama sendiri mengalami masalah dengan kulit muka dari segi kedutan di wajah. Ini tak perlu lagi masalah kerana Olay telah menampilkan produk anti penuaan iaitu OLAY Regenerist Miracle Boost dan OLAY Regenerist Micro-Sculpting Cream.

Walaupun umur mama 30 an, mama mesti menjaga kecantikan wajah dari segi pelbagai masalah. Memang tak dinafikan setelah umur meningkat dewasa makin banyak kedutan kecil di sekitar mata serta bahagian muka. Apa kata kita kena mencegah sebelum masalah kulit menjadi lebih teruk seperti kedutan, lingkaran gelap dan parut yang degil. So, mama sendiri telah mencuba produk hebat dari Olay untuk merasai bagaimana produk ini betul--betul berkesan atau tidak.

OLAY Regenerist Miracle Boost dan OLAY Regenerist Micro-Sculpting Cream

Dua produk yang baharu sahaja dilancarkan di Malaysia iaitu OLAY Regenerist Miracle Boost dan OLAY Regenerist Micro-Sculpting Cream. Untuk pengetahuan korang produk ni mama dapat dari Lazada sempena untuk product review tau. Teruja betul mama nak cuba produk ni. Nak tahu apa yang menarik dengan produk Olay warna merah ni baca entri mama sampai habis okey!!

OLAY Regenerist Miracle Boost RM79.90

Bagi Olay Regenerist Miracle Boost ini adalah membantu meningkatkan metabolisma sel muka dan ia sangat mudah menyerap moisturizer ke dalam mulit muka serta boleh meremajakan wajah sehingga 10 tahun lebih muda dari usia yang sebenar. Dengan tekstur yang lembut dan wangi apabila disapu pada kulit wajah membuatkan kulit merasa lebih segar dan sihat dengan hanya satu sapuan sahaja.

Penggunaannya sangat mudah selepas cuci muka dengan pencuci muka, korang hanya perlu sapukan beberapa titis ke atas tapak tangan lalu sapu ke seluruh kulit muka. Botol dengan auto dropper yang unik ini juga memastikan setiap titisan dengan jumlah yang diperlukan untuk penggunaannya agar tidak berlaku pembaziran kelak. 


Untuk mendapatkan hasil yang lebih cepat, berkesan serta positif, korang disarankan menggunakan juga OLAY Regenerist Micro-Sculpting Cream Moisturizer. Selepas menggunakan OLAY Miracle Boost bolehlah sapukan OLAY Regenerist Micro-Sculpting Cream ini dan merasai kehebatan produk ini. Gabungan yang sangat hebat ini akan menampakkan kejelitaan serta memberi kesan kepada anti-penuaan. 

OLAY Regenerist Micro-Sculpting Cream RM99.00

Dengan teknologi Bioscience Skin Care mengandungi formula paling pekat iaitu Complex Amino-peptida dapat membantu memperbaharui sel-sel permukaan kulit. Selain itu, OliveM mengandungi ekstrak minyak zaitun yang membantu melindungi kulit dari kerosakan pengoksidaan. Manakala kompleks Hydra-firming membantu mengekalkan kelihatan kulit muda.

Formula ini membantu untuk -
• lapisan permukaan memperbaharui kulit untuk tekstur yang halus dan liang-liang halus
• Mengurangkan garis-garis dan kedutan dengan pelembapan
• mengelupas untuk kulit licin
• Menghidrat untuk membantu kulit yang lebih tegang 


Yang lagi menarik Olay ini boleh mendapat keputusan penggunaan pada hari pertama iaitu dapat mengurangkan penampilan garis-garis dan meningkatkan penghidratan serta kulit terasa lebih licin dan cerah. Manakala pada hari ke 14 pula, kulit anda akan ketara lebih kukuh dan keanjalan kulit bertambah baik. Pada hari yang ke 28, korang akan rasa wajah akan tampil lebih muda 10 tahun. Wahh teruja tak uolls.. Walau sehari mama menggunakan Olay ini mama sendiri rasa perbezaan pada kulit mama rasa lebih licin dan segar serta melembabkan kulit wajah. Tak sabar nak menggunakan sehingga sebulan. 

Apa tunggu lagi untuk mendapatkan rangkaian Olay ini di Lazada yang akan bermula pada 25 September 2016. 

Khas buat pembaca blog MamaJue, mama nak bagi diskaun 15% bagi setiap pembelian Olay ini dengan kod voucher 


"15LAPOCT30"


Untuk pembelian Olay tersebut boleh klik SINI bagi pembelian di Lazada


Psstt : Khas buat blogger semua, jika ingin menjadi sebahagian dari keluarga LAZADA dan berpeluang untuk menyertai pelbagai kempen hebat dari Lazada, boleh email ke affiliate@lazada.com.my


Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook