Product Review

Zeeta Magis Aura Mawar | Serum Muka Terbaik Untuk Kulit

8:48 AM

Satu benda tabiat mama kunun lepas anak tidur baru ada masa nak letak toner dan krim bagai tapiiiii kalau dah tidurkan anak dengan sekali mama la akan terus hanyut. Hahahah. Korang bayangkan macam mana la mama nak jaga muka kalau masa mama dah tak menentu. Kalau macam ni alamatnya nak jaga kulit muka dah kelaut lah la. Kekadang lepas mandi pun tak sempat nak sapu toner bagai dah sebab mandi kelam kabut takut anak nagis nak susu. Aduii macam mana la muka nak berseri-seri gini. Oh tidak boleh jadi mama kena cari alternatif yang boleh bantu mama zup zas dengan pantas untuk dapatkan kulit yang berseri-seri dengan cara mudah. 


Ni hahhh dah lama sebenarnya mama guna Serum Mawar Zeeta Anti Aging. Itu pun kejap teringat pakai kejap terlupa pakai. Hahahah. Korang jangan ikut macam mama okey korang kena pakai dengan konsisten baru dapat kulit yang cantik menawan serta berseri-seri. Korang mesti tahu kan dengan serum ini, yang mana tak tahu meh mama citer yer. Serum Mawar Zeeta merupakan serum  muka yang diperbuat daripada ekstrak kelopak bunga mawar. Fungsi utama serum ini sebagai penyegar (toner) yang boleh mengecilkan liang pori wajah. Serum Mawar ini tidak mengandungi sebarang bahan tambahan termasuklah alkohol, maka produk ini dijamin HALAL dan selamat digunakan untuk semua jenis kulit. 


Kiranya ini botol ke 4 dah mama guna. Serius mama suka sangat serum muka ni mama rasa ada satu aura fresh jer kalau spray ke muka. Untuk pengetahuan semua serum ini daripada produk keluaran Zeeta dengan kebaikkan dari pati sulingan air kelopak bunga mawar. Kiranya serum mawar ni adalah spray muka terbaik lah yang mama jumpa. 

Kebaikan dan kelebihan mawar ini adalah :- 
  • Mengecilkan liang pori wajah  
  • Menghaluskan dan melicinkan kulit wajah 
  • Gebu dan anjalkan kulit wajah 
  • Anti-stress 
  • Terapi minda 
  • Menghilangkan ngantuk 
  • Melegakan selsema dan resdung 
  • Membuat solekan tahan lama 
  • Semburan getaran aura mawar 
  • Memberi kesegaran serta merta 
  • Menyembuhkan luka dengan cepat 
  • Mengecutkan dan menghilangkan jerawat 
  • Menaikkan seri wajah 
Serum mawar ini memang sentiasa ada dengan mama di atas meja, dalam kereta dan juga atas tilam. Hahhh kemahin kan sebabnya kalau mama rasa stress, letih, muka tak segar terus mama spray jer kat muka. Rasa nyaman dan tenang jer lepas spray dengan haruman bau bunga mawar. Selain kebaikan yang mama senarai kat atas, serum ini bagus untuk terapi minda so kalau stress jer spray jer kat muka terus rasa hilang stress tau. Serum ini bukan sahaja serum antipenuaan malah serum muka untuk kulit berminyak.

Untuk penggunaan serum mawar Zeeta ini mudah jer uolls. Semburkan ke wajah seberapa kerap yang korang mahukan dan bila-bila masa untuk kesegaran yang berpanjangan. Selalu mama gunakan selepas mandi, sebelum tidur, ketika letih, muka berminyak dan yang best selepas mekap sebabnya mekap korang tu akan jadi tahan lama tau. Best kan!! 


Ramai orang cakap dengan serum mawar Zeeta ini boleh jadikan cara menghilangkan jerawat. Cara hilangkan jerawat cara mama adalah sebelum mama tidur mama akan spray pada seluruh wajah dan pagi esok mama bangun dah kecut jerawat mama. Woowww kira boleh jadi serum jerawat jugak ni kan.  Selain itu, serum ini juga boleh cara segarkan muka dengan cepat. Kalau korang mengantuk serum ini merupakan produk menghilangkan mengantuk. Kira ini petua menghilangkan mengantuk di pejabat atau ketika memandu sangat sesuai dan serum ini wajib ada dengan korang. 

Mama sendiri guna Serum Mawar Zeeta selepas mekap untuk lebih glowing dan long lasting gituu

Disini mama sertakan beberapa gambar testimoni untuk korang lihat betapa kesannya serum mawar ini. Ternyata Serum Mawar Zeeta serum terbaik di pasaran. 





Hokey yang mana ingin membeli dan mencuba Serum Mawar Zeeta ini korang boleh dapatkan detail seperti dibawah ya. Untuk harga sebotol serum ini (70ml) dengan hanya RM20.00 sahaja dan kos penghantaran sebanyak RM6 jangan lupa ya. Serum muka yang bagus dan murah ini wajib korang kena ada sorang satu tau. Apa lagi jom la korang mengoder Serum Mawar Zeeta ini dengan harapan marilah kita sama-sama kelihatan muda, berseri-seri dan menawan sebelum usia.

Untuk sebarang pembelian boleh hubungi :

Website : www.zeeta.com.my
Facebook : Zeeta Pakar Mawar
Instagram : @zeetaofficial
Whatsapp : 019-220 9069 / 013-3308583


Love,
/>

You Might Also Like

3 Comments

Like us on Facebook