Web Review

AngPau Tahun Baru Cina Dari Tookar

3:11 PM

Sempena Tahun Baru Cina yang akan bakal tiba tidak lama lagi, Tookar menawarkan angpau sempena perayaan Gong Xi Fa Chai bermula dari RM1000 untuk pembelian perkhidmatan belian kereta baharu secara online. Apa yang menariknya di Tookar ini, selain daripada pembelian online mereka akan dapat diskaun dan juga rebat tunai.

Tookar merupakan platform membeli kereta pertama di Asia yang menawarkan khidmat membeli dan menukar kereta secara online untuk dealer, penjual dan pembeli.


Yang menariknya Tookar sangat mudah untuk korang shopping kereta hanya duduk di depan pc sahaja. Perghhh beli kereta online pun ada tau. Hahhh korang takut kena tipu? No no no di Tookar korang hanya berurusan dengan dealer Tookar yang sah sahaja. Alaaa sama jer macam korang pergi showroom kat luar tu tapi korang hanya duduk di rumah tak perlu keluar. Nanti dealer dari Tookar yang akan hubungi korang. Best kan??

Tengok sini kenapa patut memilih Tookar.

Cara pembelian di Tookar amatlah mudah. Alaaa macam korang beli barang-barang online jugak tapi ini dealer yang akan layan korang dengan mudah.

Tengok sini.. Mudah bukan. Just sit back & relax. 

Ada yang masih tak percaya lagi. Ok meh sini tengok testimoni pembeli yang menggunakan website Tookar ni. Sangat mudah, menjimatkan masa dan pihak dealer terus hantar kereta idaman korang depan rumah. Memang terbaik lah Tookar ni!


Hahh awal tahun ni mesti ramai yang planning nak beli kereta atau nak tukar kereta baru kan. Ok ini lah masa yang sesuai untuk korang guna perkhidmatan dari Tookar ini. Yang mana korang nak membeli kereta bolehlah guna kod promo ini untuk dapatkan diskaun yang menarik. 

SL1E8PC2

Apa tunggu lagi jom beli kereta dengan Tookar.my dan dapatkan banyak kelebihan yang menarik di website ini. Dan jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan angpau sebanyak RM1000 apabila korang beli kereta pada Tahun Baru Cina 2017. Promosi angpau ini akan tamat pada pertengahan Februari 2017. Untuk maklumat lanjut sila layari www.tookar.my


Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook