Big Bad Wolf

The Big Bad Wolf Book Sale Is Coming Back

10:30 AM

Wess korang The Big Bad Wolf Book Sale is coming back la.. ini yang aku tertunggu2 ni.. sesiapa yang ulat buku & suka buku hat murah2 ni mesti korang tak kan lepas peluang kan.. Macam tahun lepas aku pergi jugak tapi tak beli banyak mana pun.. ok kita flashback balik yang tahun lepas punya di SINI.. Bab buku2 murah ni aku memang suka.. yang en papa pun dah terpengaruh dengan aku.. tapi kami g berdualah.. nak rembiang bawak anak2 tak kot.. kang fenat dengan bebudak ni jer.. better kami g berdua leh belek buku lama2 skit.... Ehh yang pastinya 278 jam non-stop yer.. 

So korang leh take note dalam planner or diary masing2 yer...

Date : 5 - 16 December 2014
Begins : 7 am ~ 5 December until 9 pm ~ 16 December
Veneu : Miecc @ The Mines

Jom ramai2 kita pergi...

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook