Resepi Noxxa

Popcorn Noxxa

11:01 AM

Hahh korang jangan tak caya yer Noxxa ni boleh buat popcorn jugak.. lepas ni kalo korang nak tengok movies kat tv umah sendiri boleh bikin dulu.. kejap jer 1 minit... yer 1 minit.. heheheh... dah tergoda kan.. hahaha saja memang aku nak goda korang semua.... ^___^ Jom tengok bahan2nya...

Biji Jagung popcorn, madu & butter

Cairkan butter dalam 2 sudu..

Gaulkan biji jagung sehingga sekata.. korang agak2 la nak buat banyak mana.. aku buat 1 1/2 cawan.

Off kan stir fry & press HP 1 minit. nanti korang akan dengar pop pop pop...

Abis 1 minit.. terus korang release wap dia.. n then bukak.. taraaa popcorn yang cantik..

Cairkan butter & madu.. * madu korang leh agak nak rasa manis mana yer.. 

Gaulkan hingga sebati.. dan sedia untuk dimakan.. anak2 laju jer makan popcorn ni.. 

Selamat Mencuba..

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook