Review

T'Shirt Printing Online Di Auditra Printing

11:18 AM

Korang ni mama nak bagitau ada satu facebook yang jual tshirt printing online.. Hahh apa lagi best tau yang penting tak payah susah-susah bersesak g kedai.. Sekarang hanya duduk depan pc korang boleh jer terus tempah tshirt design yang cantik-cantik tau.. tak percaya meh ni mama citer dengan lebih lanjut lagi...

Auditra Printing adalah tshirt printing online yang semakin popular di facebook kerana Auditra printing sangat pakar cetak mencetak tshirt, baju koperat, jaket dan lain-lain lagi. Kenapa mama cakap macam tu kerana Auditra printing menyediakan servis cetak dan sulam tshirt yang cepat dan berkualiti dengan harga yang murah serta kompetatif.

Perkhidmatan di Auditra Printing meliputi :-
  • Cetak dan sulam Tshirt
  • Custom made Tshirt
  • Baju Koperat
  • Jaket Varsiti
  • Jersi pasukan
  • Bunting banner
  • Flyers / Business Card
Antara perkhidmatan di Auditra Printing.. cetak tshirt

Baju koperat dan sulaman 

Hahh cetak pada bag pun ada..

Selain itu, keistimewaan di Auditra Printing adalah perkhidmatan design tshirt secara PERCUMA. Para designer di sini sangat berpengalaman lebih 2 tahun dalam industri tshirt printing. Malah material kain serta kualiti printing adalah yang terbaik dan berkualiti tinggi. Oleh itu, harga di Auditra Printing adalah yang termurah dan berpatutan. Yang paling best di sini boleh minimum order yang sangat rendah serendah 2 helai. Waahhh mana nak dapat macam ni kan. Yang paling penting lagi servis penghantaran ini ke seluruh Malaysia. So korang duduk Kedah ker Johor ker Kelantan ker boleh jer tempah online disini.

Bagi yang nak tempah dengan Auditra Printing ni korang tak perlu pening nak buat design sendiri dan tak perlu nak datang kedai. Kan dah menjimatkan masa, tenaga dan duit serta barang terus sampai ke rumah anda. Itulah kelebihan tempah dengan Auditra Printing. 

Untuk maklumat lanjut sila terjah 

XG-4 Blok K, Jalan Plumbum X7/X,
Pusat Komersial Seksyen 7,
40000 Shah Alam,
Selangor.

Facebook : Auditra Printing
SMS / Whatsapp : 018-9872 310


Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook