Article

CANNIS | Aplikasi Membeli-belah dalam talian e-dagang

12:25 AM

CANNIS | Aplikasi Membeli-belah dalam talian e-dagang - Korang pernah dengar applikasi Cannis? Mama sendiri pun tertanya-tanya apalah aplikasi ni. Mama pun masih tengok aplikasi ni apakah kegunaanya. Aplikasi Cannis ini meruapakan aplikasi yang menggabungkan e-dagang, membeli-belah dalam talian, penyiaran secara langsung dan blockchain, APP CANNIS meliputi asas harian seperti makanan, minuman, hiburan, pakaian dan merangsang model perniagaan dan memacu gelombang baru APP.


Pada 18 Ogos 2018 baru-baru ini, majlis perasmian Cannis telah diadakan di Pusat Konvokesyen dan Pameran Setia City (SCCC). Antara tetamu terhormat iaitu pengasas, pengerusi dan kapitalis, Aaron Tsai yang merupakan seorang kapitalis profesional dan juga merupakan Presiden Persatuan Blockchain Korea & World Blockchoin South. Dengan pertumbuhan pesat pengguna media sosial China, kadar penembusan telah meningkat dan Blockchain telah membatalkan industri semasa dan operasi sosial.


Cannis ini juga telah menjadi rakan kongsi Google dimana ia adalah platform yang mempunyai 100 jurutera profesional dan keupayaan penyelidikan serta pembangunan yang kuat. Jadi Cannis telah memperolehi syarikat-syarikat teknologi berturut-turut termasuk Internet, permainan dalam talian, peranti mudah alih, dan perkongsian data yang besar. Selain itu, Cannies mempunyai penyokong peminat dan pengikut pertama di dunia.


Naib pengerusi berkata, "Aplikasi Cannis ini akan menjadi era baru buat pengguna internet adalah aplikasi wajib dalam telefon pintar dimana beliau sendiri percaya bahawa ekonomi dalam talian dan blockchain ini dianggap sebagai teknologi baru yang akan menggantikan ekonomi semasa serta pasti akan merangsang gelombang baru dalam dunia perniagaan dalam talian ini. Fenomena sosial ini bukan sahaja berkembang malah produk juga komersial.


Dengan menggabungkan tujuh fungsi paling popular peranti mudah alih, termasuk siaran langsung dalam talian, e-dagang langsung, permainan dalam talian, video pendek, social media, belanja diskaun dan pembayaran digital. Ia akan mengumpul lebih daripada sepuluh ribu pengguna dalam masa 24 jam dan mempunyai sistem pembayaran yang boleh digunakan di 140 negara di seluruh dunia, terutama di Asia Tenggara.


Untuk pengetahuan semua, buat masa sekarang Cannis Apps ini hanya boleh dimuat turun di aplikasi Google Play Store sahaja. Manakala untuk Apple Play Store masih belum dapat diakses lagi. Bagi yang ingin mengetahui lebih lanjut boleh muat turun melalui link di bawah dan ikut arahan yang diberikan dengan mudah.

http://api.ickapay.com/download/index.html

Untuk maklumat lanjut mengenaik CANNIS ini boleh layari :-

Website : www.cannis.app

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook