Kasut Sekolah Hitam BATA Dengan Antibakteria Memastikan Kaki Kanak-kanak Segar Sepanjang Hari

11:11 PM

Musim kembali ke sekolah tiba lagi. Sebagai seorang mama mestilah menyediakan persediaan barangan sekolah anak-anak seawal yang mungkin untuk mengelakkan kes saiz habis. Dari baju sekolah, bag sekolah, buku sekolah semua mama dah beli cuma kasut jer belum lagi. Sebenarnya mama tengah cari kasut yang sesuai untuk anak-anak mama.


Mula tu ingat tak nak la beli kasut sekolah dek kerana kasut yang tahun lepas masih elok lagi. Tapi jangkaan mama meleset la sebab kaki anak-anak dah panjang dan kasut pun dah mula ketat. Nak tak nak kena la beli juga untuk dia orang. Jadi pilihan mama kali ni tetap kasut dari Bata.

Bagi tahun 2020, Bata Malaysia telah menampilkan pelbagai jenis kasut sekolah terbaru dengan bercirikan antibakteria. Koleksi kasut antibakteria ini direka bentuk yang dilengkapi dengan bahan-bahan semulajadi. Wah memang menarik ya koleksi terbaru ini sangat bagus untuk menghilangkan 99% bau yang menyebabkan bakteria dari peluh kaki.



Bahan revolusioner ini mampu menghilangkan 99% bau yang menyebabkan bakteria serta memberi kekal segar sepanjang hari. Kasut keluaran ini telah diuji oleh makmal untuk memberikan perlindungan dan prestasi maksimum.

Oleh itu, bukan sahaja mama memilih kasut sekolah Bata ini malah Angkasawan pertama Malaysia, Dato 'Dr. Sheikh Muszaphar Shukor juga turut memilih kasut sekolah ini untuk anak-anaknya. Dek kerana itu, beliau juga terpilih sebagai Bata Social Media Influencers bagi kempen Back To School.


Penting ok 100% naturally & kills 99% of bad odours

Sebagai ibu sangat berpuas hati dengan rekaan terbaru yang bercirikan antibakteria dari Bata ini kerana memandangkan anak-anak seharian di sekolah dengan memakai kasut tertutup boleh menyebabkan bau yang tidak enak dan gatal sebab kaki terperap seharian.

Oleh itu, dari kelembapan kaki yang diserap ke dalam kasut akan menyebabkan bakteria membiak serta bau yang kurang enak. Kalau tak percaya tunggu masa anak balik sekolah pasti para ibu akan pengsan bau kaki mereka. Hahaha

Tapak kasut yang lembut


Jadi mama percaya pemilihan kasut sekolah yang sesuai dapat memberikan keselesaan dan sokongan kerana secara drastik dapat meningkatkan postur badan dan tumpuan dalam kelas. Nasib Bata keluarkan kasut sekolah bercirikan antibakteria ni mama yakin kasut Bata adalah yang terbaik untuk anak-anak mama. 

Sempena musim Kembali ke Sekolah, Bata menawarkan beberapa tawaran istimewa yang pasti menjimatkan poket ibu bapa yang memilih kasut sekolah BATA antibakteria melalui pakej 'Smart Combo'.



Dengan pakej ini, ibu bapa boleh membeli 2 pasang kasut sekolah hitam dengan hanya RM79.00 sahaja. Bukan itu sahaja, Bata juga menawarkan pakej Pembelian dengan Pembelian khas di mana pengguna boleh mendapatkan backpack North Star pada RM49 atau memilih untuk 2 pasang stoking twin pack pada RM29 dengan pembelian mana-mana 2 pasang kasut sekolah hitam.


Apa tunggu lagi jom dapatkan tawaran istimewa ini dan boleh terus ke kedai Bata berhampiran untuk dapatkan kasut sekolah hitam antibakteria sekarang. Promosi ini sah sehingga 5 Januari 2020. Akhirnya mama selesai membeli barang keperluan sekolah anak-anak. 

Untuk maklumat lanjut boleh layari :

Website : www.bata.com.my

Love,
/>

You Might Also Like

3 Comments

  1. akak memang suka beli kasut bata, menarik jugak tengok kasut sekolah bata nih... nanti nk try jugak la sepasang...

    ReplyDelete
  2. kalo jenama bata mmg selesa..
    kalo ank sklh nt blh la beli kasut bata jgk.. hihi

    ReplyDelete
  3. ala dah beli kasut sekolah. best ni function sekolah bata. kena beli next time lah. hehe ^_^

    ReplyDelete

Like us on Facebook