WHITEKISH Magic Charcoal | Putihkan Gigi Dengan Mudah

3:20 PM

Senyuman adalah ekspresi daripada hati, namun ada kalanya sukar bagi sesetengah individu untuk memberikan senyuman menawan disebabkan perasaan kurang yakin dan merasakan gigi dalam keadaan kurang sempurna. Pastinya setiap individu pasti inginkan gigi yang putih dan bersih namun atas pelbagai faktor dan sebab antaranya pengaruh usia, penyakit generik, permukaan dentin terdedah mengakibatkan pelbagai masalah gigi. Macam mama sendiri mengalami masalah gigi kuning akibat suka minum kopi setiap hari. Al maklum la nak pergi putihkan gigi di klinik gigi tak mampu so mama cuba cari alternatif yang lain.



Pernah juga mama cuba tips menggunakan baking soda untuk memutihkan gigi tapi tak berkesan. Kemungkinan mama tak konsisten nak ikut tips tu. Mesti rasa tak konfiden kan kalau gigi kita kuning, mulut berbau dan nak karang gigi. Fuhhh takut kan. Selain memberus gigi dan menjaga gigi dengan sempurna kita juga boleh menggunakan pemutih gigi daripada WHITEKISH Magic Charcoal. 

WHITEKISH Magic Charcoal dihasilkan daripada 100% bahan semulajadi iaitu arang tempurung kelapa. Mesti korang semua tahu arang tempurung kelapa mempunyai banyak kebaikannya dari sudut kesihatan luaran dan dalaman. Untuk Whitekish ini telah mendapat kelulusan KKM (NOT200700100K) dan kandungan formulasinya memang selamat digunakan dan tanpa was-was. 

Set Whitekish ini didatangi dengan berus khas yang lembut untuk memberus gigi dengan mudah. Selain itu antara manfaat Whitekish adalah seperti berikut :-
  • Dapat memutihkan gigi
  • Membunuh bakteria yang menjadi punca mulut berbau
  • Membantu menghilangkan karang gigi
  • Meneutralkan tahap ph dalam mulut
  • Tiada bahan penghakis (peroxide)
  • Keberkesanan dapat dilihat seawal 1 minggu (dengan penggunaan yang betul)
Berus khas ini telah diuji dan diperbuat daripada plastik dan bukan dari haiwan.

Serbuk arang tempurung didatangkan khas dalam bekas yang mudah dibawa 

Antara tips penggunaan Whitekish dengan betul dan tepat.

Untuk minggu pertama mama menggunakan Whitekish ini 2 kali sehari untuk sebelah pagi dan juga sebelah malam. Berus tidak perlu basahkan cuma tekan berus gigi ke atas serbuk arang tempurung dan sebelum mengosok perlu kumur dahulu kemudian gosok seperti biasa. Selepas gosok dalam beberapa saat boleh bilas seperti biasa. 




So far mama ok jer guna Whitekish Magic Charcoal ni takder rasa apa pun cuma masa gosok gigi tu nampak gigi hitam la hehehe. Yang penting Whitekish ni tak menghakiskan gigi dan tiada bau yang pelik. Cuma kena bilas banyak kali sebab nak bagi betul-betul hilang arang tempurung tu di permukaan gigi. Untuk dapatkan impak gigi putih boleh dilihat dalam masa 7 hari penggunaan Whitekish Magic Charcoal ini. Bagi yang ada masalah gigi kuning, karang gigi, plaq dan nafas berbau boleh lah cuba menggunakan Whitekish Magic Charcoal


Untuk dapatkan Whitekish ini boleh layari :
Website : www.whitekish.com  
Call / SMS / Whatsapp : 017-889 8878.

Love,
/>

You Might Also Like

1 Comments

  1. gambar last tu mcm seram lah jue..npk tangan dan muka jer..hihi tp mmg betul whitekish ni npk berkesan kalau yang gigi kuning tu..kami dan anak beranak dah try..

    ReplyDelete

Like us on Facebook