Advertorial

Lebih Unggul Dengan Hanie Foundation

8:12 AM

Wanita dan mekap memang tidak dapat dipisahkan. Setiap bag mekap korang mesti akan ada satu bedak asas atau foundation. Dalam bag mekap mama pun banyak koleksi foundation jenis liquid dan cream. Korang tahu tak kenapa perlu pakai foundation? Sebabnya foundation boleh dijadikan bedak asas untuk meratakan warna kulit, menutupi kekurangan yang ada di wajah dan membuat wajah lebih halus dan bercahaya.

Baru-baru ini mama dapat satu produk review dari Hanie Beauty Care iaitu Hanie Foundation. Ok ini pertama kali mama dengar sebabnya foundation ini keluaran Bumiputra. Hanie Foundation mula dijual sejak Julai 2016 lagi. Kegunaan Hanie Foundation ini bukan sahaja menutup cela pada wajah tetapi ianya mampu merawat kulit dan menghalang kulit dari terkena sinaran UV kerana mengandungi SPF 35. Ini cukup terbaik tau mana nak jumpa foundation yang boleh merawat kulit sekaliguskan.


Hanie Foundation mengandungi bahan-bahan yang sangat berkualiti tinggi seperti :
  • Serbuk Mutiara
  • Jojoba Oil
  • Kolagen
  • Madu
  • Vitamin E
Kalau korang baca bahan-bahan ini mesti dah tahu foundation ini bukan calang-calang kerana bahan-bahan yang terkandung sangat bermanfaat kepada kulit wajah seperti serbuk mutiara yang mencerahkan kulit, minyak jojoba untuk melembabkan kulit serta kolagen sangat penting kepada kulit untuk membuatkan kulit tegang dan anjal. Kalau cerita pasal kebaikkan bahan-bahan ni sampai esok tak habis. Hehehhe.


Mama amat cerewet untuk memilih foundation sebabnya kulit mama jenis combination berminyak dan kering. Mama pernah mencuba foundation jenis liquid jenama lain tapi mesti melekit dan mudah cair. Bagi Hanie Foundation ini mempunyai tekstur halus yang mudah meresap ke dalam kulit malah ia tidak melekit. Mama suka foundation ni sebab tidak berminyak dan tidak bercapuk selepas blend ke kulit wajah. Selain itu, foundation ini sangat ringan dan tahan sehingga 24 jam. Bagi golongan wanita yang tidak cukup masa terutamanya wanita bekerjaya dan ibu-ibu yang super busy, mama sarankan korang perlu ada satu foundation ini kerana ia mudah di sapu ke seluruh wajah dengan hanya 3 minit sahaja.

Dengan Hanie Foundation mama tidak perlu lagi sapu concealer dan make up base 

Kesan-kesan lain selepas memakai Hanie Foundation :
  • dapat cover parut dan cela di seluruh wajah
  • sangat lembut pada kulit
  • kulit menjadi flawless dan glowing
  • tahan lama dan tidak berminyak
  • mampu merawat dan mencerahkan kulit
  • yang menarik ianya mesra solat
Untuk pengetahuan semua, Hanie Foundation telah berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia (NOT NO 161002133K). Jadi korang tak perlu risau dengan bahan-bahan terlarang dan yang paling penting boleh digunakan dengan selamat dan tanpa was-was.

Bagi yang ingin mendapatkan Hanie Foundation ini boleh dibeli dengan harga RM80.00 sahaja. Untuk sebarang pembelian boleh hubungi Stokis / Agen yang berdekatan.

Untuk maklumat lanjut sila hubungi :

HANIE BUSINESS SOLUTIONS
No 1-31 Jalan Anggerik Perdana 1
Taman Anggerik Perdana
43500 Semenyih
Selangor

Telefon : 010-2267 854 / 014-6687 854
Facebook : www.facebook.com/hanieHQ
Instagram : www.instagram.com/norheanyzah
Blog : haniebeautycare.blogspot.my


Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook