Tabung

Tabung 52 Minggu

10:25 AM

Dari tahun lepas lagi tabung 52 minggu mama cuba buat tapi asyik separuh jalan. huahuahua.. mama memang ada tabungan lain macam tabung note RM1 untuk duit qebal sekolah, tabung duit syiling dan tabung RM5. hahhh hambek banyak nau tabung kat umah ni. Selalu yang jalan sampai sekarang tabung RM1, RM5 dan syiling jer.. hat tabung 52 minggu ni dah bersemadi jer tabung tu.. kekekek..


Untuk tabung 52 minggu ni mama nak cuba buat lagi untuk tahun 2017. Kiranya ni tabung untuk holiday atau tabung anak sekolah. tengok mana keadaan la time tu. tapi holiday mama bukan la ke oversea yer setakat dalam Malaysia ok jer bukan nak bawak ribu riban. Tahun 2018 memang akan banyak kewangan akan keluar sebab Qeram pun dah sekolah time tu. So, apa-apa mama kena menabung cara begini untuk kegunaan hujung tahun. Korang ada tabung tak??


Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook