Berpiknik & Berbuka Puasa Di Dataran Putrajaya

10:52 AM

Hari Sabtu baru2 ni kunun ingat dah gaji la.. so boleh la gantung periuk + close the kitchen that day.. tapi punah harapan eden.. hahahha sekali belum gaji daa.. sob sob sob T__T.. So nak tak nak iktiar macam mana nak berbuka kat luar + tak perlu mengeluarkan duit.. hehehe mama is bijak ok.. ni pun gara2 mek atun la dia berbuka kat situ.. terus mama dapat idea nak berbuka kat situ jugak la.. hahaha happening jugak rupanya.. ramai orang berbuka kat sana.. heheheh.. 

Dekat depan istana kehakiman putrajaya tau.. 

Adik masih ngantuk.. layankan jer

Pix wajib 4 of us.. 

Qebal macam biasa dia paling seronok.. 

Menu berbuka siap bawak bekai ok.. gigih betul mama buat macam ni.. siap bawak tikar lagi tau.. hehehhe

Pssstt Qebal ajak lagi berbuka puasa kat rumput2 katanya.. hahahha


/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook