Blogger Review

Terangi Hidupku #BersatuTENAGA | Lagu Kempen Bersama TNB

11:00 AM

Korang ingat tak lagi mama ada pernah update pasal kempen Bersama TNB | #bersatuTENAGA.. Ehh lagu tu dah siap tau.. So sempena hari Malaysia pada hari ini 16 September 2016 jom korang dengar lagu yang telah berjaya siapkan ni dan dinyanyikan oleh Faizal Tahir, Jaclyn Victor dan Elizabeth Tan. 

Yang mana menyahut cabaran ni meh kita tengok ada tak muka korang terselit dalam video ni.. heheheh.. mama al kompom la takder yer.. yang mana ada tahniah!! apa yang pasti #bersatuTENAGA beramai-ramai untuk menyahut cabaran kempen ni.. cayalah korang memang awesome sangat tau.. sporting abis!!!

Jom korang dengar lagu ni dan nyanyi ramai2.. best jugak sampai anak-anak mama pun duk nyanyi jer lagu ni.. heheheh.. Selamat Hari Malaysia korang!!! #bersatuTENAGA


Lirik Terangi Hidupku - #bersatuTENAGA

Memandang jauh menyusur cahaya
Terpikatku memandang indah semua
Terasa hati mula gembira
Membuatku melangkah terus saja

Ku kejar mimpi dan percaya sepenuh hati
Takkan sempurna hidupku tanpamu

Senyumanmu buat aku merasa bahagia
Senyumanmu buat aku ceria sentiasa
Senyumanmu buat aku bertenaga selalu
Takkan terpisah kau dan aku
Senyumanmu

Kau terangi hidupku
Kau terangi hidupku

Kau bagai matahari di jiwa
Menyinari hidup bagai permata
Bersyukur aku atas segalanya
Kau tetap di hati setiap masa


Love,
/>

You Might Also Like

6 Comments

  1. best lagu ni..lagi best ada FT...i love FT hahaha okbai

    ReplyDelete
  2. best lg nie. tp xde kuota nak dload hahahahahha

    ReplyDelete
  3. lagu yang baik ..tp tenet slow,sangkut-sangkut...baru nak feeling..huhu

    ReplyDelete
  4. best lagu ni...ramai dah sahut cabaran...

    ReplyDelete

Like us on Facebook