Food Review

Food Review | Capricciosa

5:03 PM

Assalamualaikum semua... Korang nak makan pasta & pizza Itali pertama di Malaysia tak?? Meh ni aku suggest 1 restorant baru di Ristorante Italiano Capricciosa..  hahh tudia nama dia cakap Itali tau.. kekekek.. Restorant ni menghidangkan makanan Itali pertama di Malaysia dan dapat pengiktirafan Halal Malaysia ok.. So korang jangan ragu2 bab halal tu yer.

Sempena bulan kemerdekaan, Capricciosa tengah buat promotion sempena pembukaan cawangan ke 3 di Sunway Putra Mall. Oleh itu, semua hidangan dapat diskaun sebanyak 50% okey.. Apa tunggu lagi kan.. meh kita serbu ke Capricciosa cawangan yang berhampiran anda. 

Capricciosa di Sunway Pyramid

Promo untuk 4 hari saja.. 

Menu book di alas oleh papan pemotong very stail okeh..

Ni hahh sempena Merdeka, silalah cuba Merdeka Platter. 

Air we all cuba mango lychee - mango juice, ice lemon tea & lychee syrup topped dengan buah lychee.. sedap sangat.. 
1 lagi homemade lemonade - lemon juice yang segar dengan lemon lime soda memang kena dengan tekak aku yang pengemar lemon. Setiap satu air RM11.90 sahaja.

So dah semperna Merdeka, of coz la kami nak cuba hidangan dengan Ocean Platter. Set ni memang sesuai untuk hidangan 2 - 3 orang makan. Harga RM69.90 ada 5 hidangan yang sangat lazat iaitu Creamy Garlicky Salmon, Calamari Fritto, Black Mussels, Rice Croquette, Capri Superstar Pasta & Mixed Veggie. 

Untuk dessert kami pilih Mascarpone Tiramisu. RM11.90 sahaja.. Kek sponge dengan lapisan espresso & mascarpone cheese. Sedap sangat2 yer.. korang kena cuba tau.. 

Selain yang kami makan diatas macam2 lagi ada makanan yang sedap2 di restoran ni.. so korang kena datang cuba makanan di sini tau.. Psstt 13 - 16 August ni harga makanan di restoran ni dapat diskaun 50%.. so apa lagi jom la terjah kat cawangan-cawangan Capricciosa dibawah ni.. 

Cawangan Capricciosa

Pavillion Kuala Lumpur
(Near Food Republic Food Court)

Lot 1.52.00, Level 1,
Pavillion KL Shopping Mall

Sunway Pyramid
(Opposite Sunway Lagoon Main Entrance)

Lot 2.127A, Lower Ground 2,
Sunway Pyramid Shopping Mall

Sunway Putra Mall
(Next Chatime)

Lot 3-29, 3rd Floor,
Sunway Putra Mall

Business Hour : 11 am - 10 pm

Facebook : Capricciosa Malaysia

Website : Capricciosa Malaysia


/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook