Article

The Wedding Heritage | Wedding Planner & No 1 Bungalow Wedding Venue In Malaysia

7:53 AM

Bagi yang ingin berkahwin dan mengadakan majlis perkahwinan adalah impian setiap pasangan kerana ia akan menjadi satu kenangan yang cukup manis untuk seumur hidup. Dari persiapan baju nikah, pelamin, bunga telur, gubahan hantaran, kenduri kendara semua kita kena fikir dan untuk memudahkan kerja kita upah sahaja wedding planner. Korang pernah dengar tak kes yang viral "Ditipu Wedding Planner"? Kes macam ni lah kita tak nak dengar kan. Seram juga yer lah orang ramai datang nak makan kenduri tapi alih-alih katering tak hadir. Kalau macam ni punya gaya mau bikin pengsan pengantin tau. Ya Allah naya kan kesianlah keluarga pengantin menanggung rugi dan malu. 



Haritu mama ada ternampak siaran langsung temubual di TV Alhijrah mengenai topik "Wedding Planner Penipu! Salah Siapa?. Isu macam ni memang sangat menarik dan kalau boleh biarlah menjadi iktibar untuk bakal pengantin di luar sana. Yer lah benda macam ni bukan boleh buat main-main kan sebab kita dah keluarkan duit beribu-ribu untuk majlis perkahwinan yang kita impikan tapi dengan wedding planner penipu habislah punah harapan kita. 


Kalau korang nak tahu ada satu top wedding planner "The Wedding Heritage" menyarankan supaya bakal pengantin harus berfikir secara realistik dengan dunia serba mencabar ni. Mama tertarik dengan interview tentang Banglo Kahwin atau "Bungalow Wedding" dengan menawarkan pakej perkahwinan siap menyewakan banglo untuk majlis perkahwinan. Woww dengar jer kenapalah dulu takder macam ni kan. Sekarang pakej macam ni memang best giler tak perlu risau sebab siap pakej lengkap. Mama pun saja google dan jumpa website untuk The Wedding Heritage www.theweddingheritage.com dan instagram serta facebook.


Facebook : The Wedding Heritage Bungalow

Instagram : @theweddingheritage_official

The Wedding Heritage menawarkan pakej lengkap perkahwinan yang sangat berbaloi-baloi. Dengan konsep yang unik dan memudahkan pasangan pengantin serta keluarga. Menariknya pakej lengkap kahwin 2018/2019 ni boleh buat di rumah sendiri atau dewan. Selain itu, bagi yang tiada ruang jangan risau sebabnya The Wedding Heritage menawarkan 3 cawangan banglo Kahwin di Ampang, Kota Damansara dan Putrajaya. Bagi yang ingin melangsungkan perkahwinan kan senang menggunakan wedding venue di banglo siap tambah pula pakej lengkap terbaik di KL dan Selangor ni. 

Jangan tak tahu pakej The Wedding Heritage ni korang akan siap dapat FREE Album & Unlimited Photo Pendrive sekali. Kalau korang tak percaya kesemua gambar kahwin ini setanding photographer international. Memang tak perlulah cari photographer yang lain dah. Kan dah jimat duit korang dekat situ. Mama dah jatuh cinta pulak dengan hasil-hasil gambar photographer official The Wedding Heritage ni sangat cantik. Tak percaya tengok kat bawah ni. 

Nampak gambar ekslusif sangat kan. Memang pro habis photographer ni

Ini pun lawa jugak. Hasil shoot memang pandai cari angle yang menarik.

Nice kan.. Satu kelainan gambar seperti ini dalam wedding album. 

Keceriaan sanak saudara menjadikan gambar yang dishoot oleh photographer ini nampak kemeriahan di sekitar majlis perkahwinan

Tengok gambar ni pun rasa macam nak naik pelamin lagi sekali jer. Cantik sangat. 

Bagi pakej yang ditawarkan setiap bunglo Ampang, Putrajaya dan Kota Damansara berbeza harga dan juga pax. Kalau tak percaya boleh tengok pakej lengkap kahwin yang ditawarkan bawah ni. Mama baca banyak jugak item free yang mereka tawarkan. Satu lagi jangan risau kalau ada budget sendiri pun boleh request custom quotation. Jimat!

The Wedding Heritage Villa Ampang

The Wedding Heritage Banglo Putrajaya

The Wedding Heritage Bungalow Kota Damansara

Bagi mereka yang dapatkan pakej dengan The Wedding Heritage ni korang tak perlu susah payah kehulu kehilir lagi kerana team TWH yang sangat banyak membantu dan mereka mempunyai kredibiliti sebagai wedding planner yang sangat tinggi. Dengan team mereka lah banyak membantu merancang perkahwinan dari mula hinggalah ke hari majlis perkahwinan. Kebanyakkan pengantin TWH ini ramai dikalangan bakal pengantin yang sibuk dan tak cukup masa seperti golongan profesional, pilot, doktor, pramugari dan mereka yang memang tak ramai ahli keluarga untuk uruskan majlis. 


Ramai pelanggan yang telah berpuas hati dengan pakej The Wedding Heritage ini kerana ianya trusted Wedding Planner dan juga harga yang berpatutan. Korang boleh tengok antara feedback pengantin dalam video ni dan juga testimoni dalam gambar di bawah ok. 


Testimoni 1

Testimoni 2

So sesiapa yang akan menamatkan zaman bujang pada tahun ni bolehlah survey mencari wedding venue dan pakej lengkap kahwin 2018/2019 dan boleh book The Wedding Heritage "No 1 Bungalow Wedding Venue In Malaysia". Dengan pakej yang lengkap dari The Wedding Heritage ini, mereka akan merancang dan menguruskan perkahwinan korang dengan jayanya. Korang akan berpuas hati dengan wedding planner iini serta pakej yang mereka tawarkan amat berbaloi.

Untuk maklumat lanjut dan pertanyaan boleh layari :-

Website : www.theweddingheritage.com
Facebook : www.facebook.com/theweddingheritageTWH
Instagram : www.instagram.com/theweddingheritage_official
Telefon : 016-562 9394

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook