Product Review

Balm Bayi Tok Syed | Melegakan Batuk, Selesema & Hidung Tersumbat

1:59 AM

Balm Bayi Tok Syed | Melegakan Batuk, Selesema & Hidung Tersumbat - Benda yang paling mama risaukan apabila anak-anak mengalami batuk, selesema dan hidung tersumbat. Dek kerana masalah ini mereka tidak selesa duduk tambah-tambah bayi kan. Kalau kita yang besar ni pun rasa tak selesa tambah bayi yang kecil yang tak boleh bagitau sakit kat mana. Jadi penggunaan balm bayi dengan berasaskan bahan semulajadi amat penting untuk bayi agar mereka lebih tenang dan sentiasa sihat. Korang tau ada satu produk yang selamat untuk bayi iaitu Balm Bayi Tok Syed | Melegakan Batuk, Selesema & Hidung Tersumbat.

Balm Bayi Tok Syed | Melegakan Batuk, Selesema & Hidung Tersumbat
Anak mama Qeisya memang kerap selesema dan hidung tersumbat disebabkan tidur dalam bilik yang berhawa dingin. Jadi kalau dia sejuk sikit mulalah hidung berair sampai seminggu ke 2 minggu. Ada juga mama sapu minyak panas tapi kesian pulak habis dada dia merah sebab tak tahan panas. Sampai berbiji ruam jugak la. Baru-baru ini mama diperkenalkan dengan satu balm bayi dari jenama Tok Syed. Balm Bayi ini dapat melegakan batuk, selesema dan hidung tersumbat. 

Balm Bayi Tok Syed adalah persediaan kecil yang perlu ada bagi setiap seisi rumah kerana dapat membantu melegakan batuk, selesema dan hidung tersumbat. Balm serbaguna yang diproses di kilang bertaraf GMP ini diadun dari bahan-bahan semulajadi dan bukan hanya untuk bayi sahaja, malah ianya juga selamat bagi semua peringkat umur. Bahan-bahan utama yang terkandung dalam balm ini dapat memberikan kesan yang sangat baik kepada penggunanya. Ini kerana sebahagian besar kandungan bahannya diperkaya dari bahan-bahan yang HALAL lagi suci. 


Antara bahan-bahan yang terkandung dalam Balm Bayi Tok Syed ini adalah seperti berikut :-
  • Beeswax - dikenali sebagai Lilin Lebah merupakan pekatan bahan asli yang dihasilkan dari lebah serta dapat membantu masalah radang kulit. 
  • Minyak Kelapa Dara - terbukti ia sebagai pelembap kulit yang sangat baik dan kebaikkannya telah diiktiraf oleh seluruh dunia.
  • Minyak Bunga Matahari - Diekstrak dari bijinya yang kaya dengan nutrien yang seimbang komposisinya. Kandungan Vitamin E dan asid lemak Omega 6 yang tinggi menjadikannya sangat efektik untuk urutan luaran. 
  • Pati Minyak Lavender - Agen utama berfungsi mengurangkan tekanan. Dengan wangiannya yang menenangkan, Pati Minyak Lavendar ini bukan sekadar sebagai bahan aromaterapi, kebaikannya bagi yang mengalami demam dan selesema sangat terbukti. 

Cara Penggunaan Balm Bayi Tok Syed ini sangat mudah. 
  1. Sapukan balm dan urut perlahan-lahan pada tapak kaki
  2. Urutan perlahan di belakang badan
  3. Urutan perlahan di bahagian dada
  4. Boleh juga disapu sedikit di bahagian "T" muka

Antara testimoni dan pengguna yang berpuas hati dengan produk Balm Bayi Tok Syed. Terbukti sangat berkesan bukan sahaja untuk bayi malah untuk dewasa juga. 



[REVIEW MAMA]
Alhamdulillah mama suka dengan Balm Bayi Tok Syed ni sebab ia sejenis balm bukan yang panas dan berangin malah ia bau yang sangat wangi dan menenangkan kerana terdapat pati minyak Lavender didalamnya. Tekstur balm yang tidak berminyak dan mudah menyerap ke bahagian kulit jadi ia tidak berbahaya. Paling best apabila di sapu pada bahagian nadi pada lengan, buku lali dan juga belakang telinga memberikan kesan tenang serta memberikan anak tidur dengan mudah. Balm ini bukan hanya untuk bayi malah untuk kanak-kanak untuk focus belajar pun boleh. Hanya sapu pada belakang telinga seperti aromaterapi bergerak setiap hari dapat memberi mereka focus dalam apa jua mereka lakukan. 


Harga Sekotak Balm Bayi Tok Syed 45gram
RM80.00

Dengan pembelian 3 Bekas Balm Bayi Tok Syed akan dapat sebekas RM67.00 sahaja

Bagi yang ingin menjadi pengedar Balm Bayi Tok Syed boleh hubungi Pejabat HQ Tok Syed seperti dibawah. Dengan adanya Balm Bayi Tok Syed ini lagi mudah untuk dibawa kemana sahaja dan InsyaAllah dapat melegakan batuk, selesema dan hidung tersumbat anak-anak. Produk dari bahan semulajadi, HALAL dan lagi Suci. 

Untuk maklumat lanjut dan pembelian boleh layari :-

Website : www.toksyed.com
Telefon HQ : 016-826 2990

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook