Event Review

GINTELL | Raikan Hari Ibu Tersayang Dengan Kerusi Urut GINTELL De'Space Star

8:16 AM

Ibu adalah “super women” untuk setiap seisi keluarga. Beliau harus menyeimbangkan peranannya, baik dalam keluarga mahupun dalam pekerjaan. Dalam keseronokan menjalani rutin harian, pelbagai tekanan akan dirasai. Hari Ibu adalah masa yang sesuai untuk menunjukan penghargaan di atas kesemua kerja keras mereka selama ini.



Sempenan dengan Hari Ibu, pelakon terkenal Hong Kong, Simon Yam membuat penampilan khas sebagai duta GINTELL di IOI City Mall Putrajaya pada 13 Mei 2018 untuk bertemu dengan para peminat dan pelanggan GINTELL bersama-sama menyambut hari yang bermakna ini. Tema untuk sambutan hari Ibu pada tahun ini adalah Let Mom Be A Star.

Ibu adalah guru pertama dan utama bagi anak-anak sejak awal kehidupan mereka. Tiada sebarang perkataan yang mampu menggambarkan betapa besarnya pengorbanan seorang ibu kepada keluarga dan masyarakat. Sebagai seorang anak mengambil berat kesihatan ibu dan menjaga kehidupan seharian mereka adalah sangat penting. Bersempena dengan Hari Ibu ini, kini saatnya untuk menghadiahi ibu dengan sebuah kerusi urut yang dapat melegakan keletihan dan tekanan mereka pada bila-bila masa dan dimana-mana sahaja. 


Sekarang ramai orang semakin sibuk mengejar kehidupan dan mengalami tekanan yang semakin tinggi. Oleh itu, sebuah kerusi urut yang menjanjikan kesihatan secara menyeluruh dengan ciri-ciri teknologi yang unik dan inovatif adalah diperlukan untuk merehatkan badan dan menenangkan diri sendiri.

Simon Yam memperkenalkan Kerusi Urut GINTELL De’Space U.F.O yang direka secara ergonomic dengan ciri-ciri teknologi urutan yang terbaik untuk melegakan keletihan dan tekanan melalui urutan yang selesa setiap hari. Dengan ini, Kerusi Urut GINTELL De’Space U.F.O adalah hadiah Hari Ibu Bapa yang paling sesuai untuk ibu bapa tersayang kita. 


Sempena dengan Hari Ibu, GINTELL memperkenalkan promosi Beli 1 Percuma 1 yangmenarik untuk anda dan ibu anda. Beli satu kerusi urut De’Space Star untuk ibu tersayang dan PERCUMA sofa urut ROSEmantic yang bernilai RM4,488 untuk anda. Terhad kepada 300 units sahaja, cepat sementara stok masih ada! Tertakluk pada terma dan syarat. 


Untuk maklumat lanjut mengenai produk GINTELL, kunjungi mana-mana cawangan GINTELL di seluruh Negara. Boleh juga hubungi talian khidmat pelanggan di 1800-88-6332 atau layari Facebook Gintell Malaysia atau laman web GINTELL di www.gintell.com

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook