Company Trip Bangkok

Part 3 ~ Hua Hin Railway Station

9:41 AM

Morning semua.. ok nak sambung kasi gambar lepas kita orang pergi kambing biri2 tu, kita orang terus g Railway Station Hua Hin.. Station keretapi ni adalah station keretapi paling tertua dibina di Thailand. Walaupun paling lama station ni tapi masih berguna sehingga sekarang.. dah jom tengok gambar2 Railway Station Hua Hin dan bangunan yang sangat unik di sini.. 

Selfie skit...

Dengan kak Ida, kak Siah & Shima.. nasib berguna sangat sjcam aku ni tauuuu... 

Bangunan yang unik disini.. masih tersergam indah

Nampak train hijau dibelakang tu adalah train diraja tau.. 

Jumpa kedai makanan halal.. so kita orang makan malam ganti tengahari.. huhuhu

Orang melayu Thailand tapi fasih bahasa melayu dialek kelantan gitu..

Makanan standard yang kat Malaysia pun ada.. tapi tomyam dia ummpphh la.. 

Tunggu ya next entri...

Regards,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook