Company Trip Bangkok

Part 1 ~ Santorini Park @ Cha Am Hua Hin

12:19 PM

Assalamualaikum semua.. ok nak update laju2.. tapi semua gambar jer lah ehh. tak larat nak karang jalan cerita.. kerja daku menimbun2 atas meja ni.. sorry uolls.. ok just cerita skit la.. lepas sampai airport bangkok kami semua terus naik bas ke Hua Hin ambik masa dekat 4 jam.. pengsan duk atas bas.. giler bapak jauh.. baper kali lena bangun tak sampai2.. hahahha.. kat sana lepas makan kita orang terus ke Santorini Park.. macam taman tema gitu lah.. so kami g berselfie jer lah.. tu pun lari2 cari redup sebab panas yarabbi.. hahhaha jom la layan pix yang aku dah sorting dari sjcam aku tu.. 















Tunggu ya part 2.. 

Regards,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook