Bawa Anak-Anak Bermain Di School Holiday Carnival @ The Mines Shopping Mall

11:26 PM

Cuti sekolah lagi seminggu so masa ni lah anak-anak berpeluang untuk gathering bersama keluarga. Bagi mama peluang sebeginilah dapat mengeratkan lagi antara kita sebagai ibu bapa dengan anak-anak tersayang. Korang ada planning apa untuk cuti sekolah nanti? Bercuti? Balik kampung? Jalan-jalan atau duduk rumah sahaja? Apa kata mana yang berdekatan dengan The Mines Shopping Mall boleh lah datang bawa anak-anak ke School Holiday Carnival di sini. 


Untuk pengetahuan semua, School Holiday Carnival di Level 3 The Mines Shopping Mall tau. Kang korang pergi cari dekat luar confirm korang tak akan jumpa. Of coz la carnival indoor lebih selamat sebab sekarang cuaca dekat luar sangat panas. School Holiday Carnival bermula pada 15 Mac hingga 31 Mac 2019 dan bermula dari jam 10.00 pagi hingga 10.00 malam. 


Antara aktiviti menarik seperti ride carousel atau kuda pusing dan juga permainan games yang boleh dicuba dan jika bernasib baik bolehlah berpeluang memenangi hadiah menarik. Selain itu, aktiviti paling yang ditunggu-tunggu adalah kemuculan karekator Upin dan Upin pada 23 Mac dan korang boleh meet & greet dengan kartun kesayangan ramai ni. Manakala aktiviti lain seperti Canal Lighting Show, Earth Hour Celebration, E-Waste Recycle Campaign dan banyak lagi. Bagi bulan March ini korang boleh dapatkan penebusan hadiah menarik seperti voucher, tiket wayang, funfair ride dan banyak lagi. 


Mama dan sekeluarga tidak lepaskan peluang datang ke School Holiday Carnival di sini. Seawal 10.00 pagi kami sampai ke sini. Anak-anak apa lagi memang teruja benar nak bermain kuda pusing ni. Bukan anak-anak jer naik kuda pusing ni tau, mama pun naik juga sebenarnya. Hahah teringin uolls. Walau hanya 4 minit tapi boleh buatkan mama berpusing-pusing dekat carousel ni. Oh ya bagi yang nak naik boleh dapatkan token RM5 seorang untuk naik corousel atau korang belanja RM30 dalam single resit dan tebus free pass untuk naik kuda pusing ni yer. 

Ni nampaknya mama yang teruja lebih. Hahaha. 

Dek sebab mama tak reti main bola keranjang so mama posing jer lah. Hehhee


Anak-anak memang nak main semua games ni tapi papa dia orang yang lebih-lebih. Nampak macam senang tau tapi kalau masa main tu bertuah bolehlah dapat soft toy yang tergantung tu hahh.. Untuk bermain macam gambar di atas ni korang kena beli 4 token bersamaan 4 biji bola. Jadi kena masukkan bola ke dalam baldi merah dan biru tersebut. Ternyata papa dia orang bertuah pagi tu sebab dapat masukkan 4 biji bola dengan mudahnya. Yeaaa dan hadiahnya dapat lah soft toy jumbo untuk dibawa pulang. 

Happy la anak-anak dapat soft toy cow ni. Comel pulak. Hehhee

Ini mama gaya jer lebih yang mainnya en papa jugak lah.

Kemain shoot dia hahh.. ini pun takder luck. hahaha

Untuk games ni hanya 2 token saja. tukul ni kalau time stress best sebab kita kena pukul kuat-kuat. Kira macam lepas tekanan lah. Hahahaha. 

kalau korang tengok School Holiday Carnival ni macam funfair la. Lepas korang penat bermain boleh la shopping, tengok wayang dan makan-makan dalam The Mines ni. Oh ya di sini juga terdapat ride train bergerak sekitar Level 3 berdekatan dengan TGV Cinema yer. So, jangan lupa bawa anak-anak datang ke School Holiday Carnival di The Mines Shopping Mall yer dan luangkan masa bersama mereka dengan aktiviti yang menarik dan menyeronokkan.

Love,
/>

You Might Also Like

5 Comments

  1. Wah betul la macam funfair hihi. Lama kot tak main macam ni.

    ReplyDelete
  2. amboi mama ngan papa pun x lepaskan peluang ni...
    merasalah naik kuda ya kak...:)

    ReplyDelete
  3. menarik ni cuma takut anak-anak tak nak balik hheheheehhee

    ReplyDelete
  4. haaaaa ini kalau bawa humaira mau tak nak balik ni hahahha...

    ReplyDelete
  5. MERIAHHHHH..... best juga gini :D

    ReplyDelete

Like us on Facebook