7 Years Anniversary ~ Iddey Halmi & Jueliza ~

9:06 AM

Hari ni genap 7 tahun ulang tahun perkahwinan aku dengan en papa yang ke 7.. angka yang sangat banyak dah.. dalam masa 7 tahun ni macam2 lah suka duka tawa nagis baik gaduh kami bersama.. hehehe naper aku kata macam tu.. biasalah alam rumah tangga ada pasang surutnya.. 

Dalam 7 tahun ni jugak la aku masak bebenar dengan en papa.. dia sangat lah cerewet tentang kebersihan.. kahkahkah.. bab makan semua dia bedallah.. tengok la dulu mana ada perut.. sekarang perut en papa buncit.. Qebal siap cakap papa big tummy.. heheheh aku kejap kembang kejap kecut skit.. kalo kembang tu pregnantlah.. ngeeee.... 

Throwback 7 years ago.. Qebal cakap mama papa pergi mana ni.. Qebal takder pun.. haiyaa anak.. Qebal time ni tak wujud lagi.. dia punya soalan macam2 wooo.. 

Happy Anniversary for me....

MamaJue & PapaMimi Story
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook