Althea

Happy 2nd Birthday Althea!!

3:43 PM

Happy Birthday Althea yang ke 2.. Wow tahniah Althea akhirnya 2 tahun berada dalam industri kecantikan yang menjual secara online. Bukan itu sahaja barangan Althea ini adalah barangan kecantikan yang diterbangkan dari Korea ke serata dunia. Dengan mengekalkan kualiti produk Althea untuk kesemua peminat dan paling menarik lagi harga yang sangat murah serta 100% authentic. Memang dijamin kualiti terbaik lah. 


Sempena ulang tahun ke 2 Althea, pelbagai promosi menarik di Althea iaitu :
  • Birthday Sale
  • Birthday Freebies Giveaway
  • Limited Edition Birthday Box
  • Birthday Sample Pack
  • Fly me to Korea Contest
  • Dan banyak lagi di Althea
Dikesempatan itu, mama nak ucapkan tahniah sekali lagi atas mengekalkan produk-produk yang berkualiti dan Happy Birthday Althea!! Terima kasih sebab bagi hadiah yang banyak untuk mama. Selama 2 tahun ni banyak juga mama shopping di sini dan mama dapat hadiah dari Althea. Untuk ulang tahun ke 2 ini, Althea bermurah hati hadiahkan barangan kecantikan dan juga skincare. Bestkan Althea yang sambut hari jadi tapi Althea sendiri yang bagi hadiah. Nak tengok apa yang mama order dari Althea jom tengok kat bawah ni. 

Deko Birthday Box untuk Althea. Happy Birthday Althea!!!

Witch's Pouch - Love Me Blusher | Blusher jenis ni mama dah ada 4 jenis warna tapi kali ni mama ambik shading bronzer. Warna dia natural dark brown dan sangat sesuai untuk shading di bahagian hidung, tulang pipi serta dagu. Harga yang sangat murah RM11 sahaja dan mama puas hati kualiti blusher ni dan mudah blend di muka. Sangat recommended!! 
Untuk beli boleh tekan sini ---> http://my.althea.kr/love-me-blusher

Egg White Pore Mask Skinfood | Produk ni yang ke 2 mama ada. Sebelum ni mama beli mask tapi jenis scrub. Kali ni mama nak cuba jenis egg white pulak. Sebelum ni tak berani nak beli tapi dek kerana muka mama tengah problem. So, why not mama cuba guna. Pertama kali mama guna best guna mask jenis Skinfood ni sebab bau dia wangi giler.. Lepas guna kat muka rasa lembut dan segar je muka. Harga pulak sangatlah murah sebekas ni hanyalah RM20 sahaja.. murahkan!!
Untuk beli boleh tekan sini ---> http://my.althea.kr/egg-white-pore-mask

Innisfree Jeju Volcanic Blackhead Out Balm | Ini mama beli untuk en papa sebab dia banyak sangat blackhead kat hidung dia. Memandangkan dia suruh mama cari produk untuk hilangkan blackhead mama pun rembat balm ni di Althea. Ramai cakap produk ni best untuk hilangkan blackhead. Nanti mama cuba kat hidung en papa ya. Harga pun sangat berpatutan RM15 sahaja. 
Untuk beli boleh tekan sini ---> http://my.althea.kr/volcanic-black-head-out-balm

Premium Tomato Whitening Toner Skinfood | Kan mama cakap mama dah addict dengan produk Skinfood, so mama rembat jugak la toner tomato ni. Tanya blogger yang lain semua cakap best wangi. Toner ni diperkaya dengan vitamin c dan sangat sesuai untuk cerahkan kulit wajah. Memula mama guna produk ni dan bau dia wangi sangat. Nasib takder gatal kulit kira sesuai la dengan kulit mama. 
Untuk beli boleh tekan sini ---> http://my.althea.kr/premium-tomato-whitening-toner

Nature Republic Soothing & Moisture Aloe Vera Mist | Mama ada cream soothing Nature Republic ni tapi mama is malas nak sapu. Hehehe itu pasal mama beli yang mist terus senang mama spray jer kat muka. Lepas mandi kalau spray dengan mist Aloe Vera ni kulit jadi lembab dan tak kering. Mist Aloe Vera ni sangat sesuai untuk kulit wajah yang kering sebab boleh menyegarkan dan melembabkan kulit. Harga pun murah hanya RM16 sahaja
Untuk beli boleh tekan sini ---> http://my.althea.kr/aloe-vera-92-soothing-gel-mist

Lebaton Pearl Whitening Essence Mask | Pertama kali mama cuba beli mask kat Althea ni. Nampak tak kegigihan mama nak memutihkan muka terus mama beli mask dari Lebaton ni sampai 4 keping. Untuk pengetahuan korang, kat Althea paling banyak jual mask muka ni dengan harga yang murah. Sekeping ni hanya RM3 sahaja. Murah kan kan..
Untuk beli boleh tekan sini ---> http://my.althea.kr/pearl-whitening-essence-mask

Bevins Whitening Sleeping Mask | Ok mask lagi kali ni sleeping mask sebab tak perlu basuh time tidur. Hahh ini best pakai sebelum tidur, esoknya bangun basuh jer. Rasa sejuk, melembabkan dan bangun pagi kulit jadi lembut. Ahakk mama suka. Bau dia pulak macam lavender skit rasa tidur pun dengan tenang jer. Untuk harga sebekas 30ml ini hanya RM39.00 sahaja. 
Untuk beli boleh tekan sini ---> http://my.althea.kr/whitening-sleeping-mask

Kesemua produk ni adalah percuma. Yeaa bestnya.. Tq Althea!!

Terima kasih Althea untuk semua barang ni. Mama suka sangat. Happy Birthday!!!

Apa lagi korang jom cepat-cepat beli barangan mekap di Althea sempena ulang tahun ke 2 mereka dan korang akan dapat banyak diskaun serta hadiah menarik dari Althea. Promosi Birthday Sale ini sehingga 31 Julai 2017 sahaja. Untuk maklumat lanjut boleh layari www.althea.kr

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook