Lunavie

Lunavie Postpartum Abdominal Binder | Bengkung Moden Yang Mudah Digunakan

9:00 AM

Kalau sebut pasal bengkung jer mulalah rasa leceh untuk pakai setiap hari ketika berpantang. Fuhh rasa renyah sebab dengan tali yang panjang lepas tu nak ikat selang seli dan tarik dengan ketat pulak. Lepas 3 jam kena bukak balik sebab nak pergi toilet. Ya ampun lecehnya.... mula la rasa nak bebai, stress ketika berpantang yer tak. Hahaha itu mama lah sebabnya ngelat nak guna bengkung tali panjang-panjang tu. 

Ehh sekarang dah moden dan maju la. Tak perlu nak pakai bengkung tali panjang zaman dedulu. Hahh sekarang zap zup zap jer dah siap. Tapi mama baru tahu pasal bengkung moden dari satu jenama ni. kalau tahu awal pasal bengkung moden ni awal-awal lagi mama beli tau. Bengkung moden tersebut adalah Lunavie Postpartum Abdominal Binder. Haahhh nama kemahin panjang engko. Jom kita tengok bengkung moden Lunavie ini.


Bengkung Abdominal Postpartum direka khas untuk bahagian abdomen perut membantu perut pada bahagian badan anda akan kembali cantik selepas melahirkan anak. Selain itu, bengkung Lunavie ini boleh menghilangkan inci yang cepat pada belly dan pinggang. Yang lagi menarik bengkung ini dapat mengurangkan bengkak dan kembung selepas bersalin. 

Ciri-ciri Lunavie Postpartum Abdominal Binder ini :
  • Dapat membentuk tubuh kembali ke asal
  • Sokongan pada bahagian perut untuk ibu bersalin terutamanya bersalin secara normal atau c-section
  • Velco boleh laras
  • Boleh dipakai di luar baju
Velcro boleh laras. Reka bentuk dengan cangkuk flexible dan pengikat pelekat

Kualiti kain getah yang kemas

Tulang bengkung yang tidak keras dan mempunyai kain yang menyerap peluh dan bau

Paling mama suka bengkung ni tak perlu ambil masa yang lama untuk pakai hanya zap zup zap sahaja pelekat pada bahagian perut terus rasa pinggang mengecil. Selalunya mama pakai bengkung Lunavie ini ketika duduk di kerusi sebabnya boleh meningkatkan postur duduk dan meluruskan tulang belakang mama. Jadi mama tak perlu membongkok ketika menaip di depan komputer. Dengan cara ini tulang belakang akan selari dengan betul. Selain itu, bengkung Lunavie ini sangat berkesan untuk mengetatkan dan meratakan perut jadi bolehlah hilang bahagian lemak di perut ini. 

Cara memakai sangat mudah. Tarik bengkung Lunavie dan zap kan sekali. 

Kemudian tarik pengikat pelekat dan lekat ikut keselesaan perut korang. Mudah bukan. Terus nampak curvy pinggang tu. Yeaaa..

Size untuk Lunavie Pospartum Abdominal Binder ini terdapat 4 size iaitu :
  • Size M [Waist 26 - 32]
  • Size L [Waist 28 - 36]
  • Size XL [Waist 30 - 38]
  • Size XXL [Waist 32 - 41]
Harga pun berpatutan so boleh la beli satu yer tak. Harganya hanya RM69.00 sahaja. Berminat untuk dapatkan bengkung moden dari Lunavie ini boleh tengok detail di bawah ya.. Selamat mencuba!!

Untuk maklumat lanjut dan pembelian boleh layari :

Website : www.lunavie.com

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook