Advertorial

Promosi Huggies Murah Sempena "Big Baby Fair" di Lazada Malaysia

9:30 AM

Hi korang nampak tak tajuk entri kali ni. Hahhh apa lagi kalau nampak jer promosi di Lazada semestinya harga pampers murah uolls.. Ini peluang menarik khas untuk mama papa di luar sana untuk beli stock pampers dengan harga giler murah. Kita rakyat marhaen ni kena la berjimat cermat yer tak. Macam mama sendiri pun memang beli pampers buat stock di Lazada jer sebab harga dia murah giler berbanding di pasaraya. Tak caya ker korang kena percayalah sebab mama is hantu shopping online. 


Pada tahun ini, Lazada sekali lagi mengadakan promosi sempena "Big Baby Fair" yang akan bermula dari 26 Julai sehingga 30 Julai 2017. Promosi diskaun sehingga 80% untuk pelbagai barangan termasuklah pampers, fesyen kanak-kanak dan juga kelengkapan bayi. Antara jenama terkemuka yang para rakyat Malaysia boleh dapatkan sepanjang kempen "Big Baby Fair" termasuklah Mamypoko, Huggies, Nestle, Sweet Cherry, Pediasure, Goo.N, Wyeth, Anakku, Fisher Price dan banyak lagi.


Selain itu, bukan sahaja korang akan menikmati diskaun hebat dan jualan segera daripada jenama di atas tetapi korang juga boleh mengharapkan penghantaran percuma apabila membeli produk terpilih. Hahh menarik sangatkan dapat jimat untuk harga penghantaran lagi. Kira jimat berganda-ganda sebab korang tak perlu keluar ke pasaraya untuk beli barang baby lagi.


Selain penghantaran percuma sempena "Big Baby Fair" ini, korang juga berpeluang untuk memenangi hadiah hebat dengan menyertai peraduan di social media Lazada Malaysia terutamanya di LINE Lazada Malaysia. Mana la tahu rezeki korang dapat hadiah dari Lazada pulak. Best tau so jom join peraduan yang best ni. 


Sebelum mama membebel panjang mama nak bagitau ni sempena "Big Baby Fair", Lazada Malaysia telah mempromosikan Huggies dengan harga yang sangat murah dan tak masuk akal ok. Serius giler murah sebabnya kalau korang divide dengan harga memang termurah dari pasaran luar. Best tak mama papa? Of coz la best sebab time macam ni la dapat penjimatan yang berganda-ganda gitu.


Bermula 26 Julai sehingga 30 Julai 2017 ini, harga Huggies DRYPANTS JUMBO PACK di Lazada hanya RM79.90 untuk 3 bag. Perghhh giler murah weh.. Kalau bahagi 3 bag tu satu bag jatuh RM26.33 tau!! Mana nak dapat harga semurah ini. Apa lagi korang cepat terjah Lazada yer!!



Memandangkan anak mama si Qeisya pun pakai pampers time macam ni mama nak rembat pants dan boleh la mama buat stock pampers untuk dia nanti. Kot lepas ni tak dapat dah harga macam ni tau. Kalau korang tak pasti size apa korang boleh tengok panduan size diapers untuk Huggies tape dan juga pants. 


Dengan Huggies Pants ini paling mudah untuk pakaikan kat Qeisya. Almaklum la dia dah semakin lasak so paling senang sarungkan sahaja Huggies Pants tu macam ala seluar dalam gitu. Hehehe dia pun nak lasak kan so Huggies Pants sangat berguna untuk si manja pakai dimana sahaja.


Kenapa mama memilih Huggies Pants ni memang banyak kelebihannya seperti lilitan getah pinggang yang sangat selesa dan pants ini sangat sesuai untuk dipakai pada waktu malam. Selain itu, Huggies Pants ini terdapat lapisan biru untuk penyerapan kering yang cepat. Jadi si manja anda akan sentiasa kering sepanjang malam. Satu lagi Huggies Pants ini mempunyai double leak barriers, mama papa tak perlu risau jika terbocor di bahagian peha. 


Apa lagi korang save the date pada 26 Julai sehingga 30 Julai 2017 untuk korang shopping sempena "Big Baby Fair" di Lazada Malaysia. So cepat-cepat korang shopping selama 5 hari ini untuk dapatkan diskaun yang menarik serta penjimatan yang berganda. Mama pun tak sabar nak shopping pampers Huggies Pants ini untuk Qeisya tersayang. Yeayyyy!!!

Untuk maklumat lanjut tentang Lazada Big Baby Fair boleh layari www.lazada.com.my

Bagi yang ingin shopping boleh pergi ke Huggies Offical Store di Lazada :

http://www.lazada.com.my/huggies-official-store/

Untuk pembelian Huggies Jumbo Pek boleh tekan sini :

HUGGIES Dry Pants | HUGGIES Dry Diapers

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook