Product Review

REVIEW | Shapee Disposable Nursing Pads

9:00 AM

REVIEW | Shapee Disposable Nursing Pads & Seamless Nursing Bra - Penyusuan susu ibu bukanlah sesuatu yang amat mudah. Banyak rintangan dan pengorbanan untuk menjayakan misi penyusuan susu ibu sehingga anak 2 tahun. Mama sendiri telah melaluinya sehingga sekarang. Salah satunya kalau menyusu anak sebelah dan sebelah lagi pasti akan keluar air susu. Tiba-tiba basah jer sebelah dekat bra. Seriously rasa stress dan tak selesa ketika di luar. 


Kali ni mama nak review satu produk keluaran Shapee iaitu Disposable Nursing Pads. Pads ini sangat berguna khas untuk ibu-ibu menyusu di luar sana. Tak kiralah ibu itu bekerja atau tidak, Disposable Nursing Pads ini sangat berguna untuk mengelak susu bocor terkena pada baju. Pernah terbaca jika ibu menyusu menggunakan pads sebegini mengakibatkan susu badan akan kering. Fakta ni tidak betul sama sekali yer. Sebab mama memang menggunakan Disposable Pads Nursing ketika di luar, malah ia menyenangkan mama dan rasa selesa ketika menyusu anak. 


Shapee Disposable Nursing Pads ini adalah buatan Korea dan mengandungi 30 keping pads. Menariknya Pads ini mempunyai design ultra-thin dengan ketebalan 1mm untuk keselesaan tambahan. So memang tak rasa tebal langsung yer dan kekal kering berjam-jam kerana mempunyai teknologi Dri-Comfy. Selain itu, Shapee Disposable Nursing Pads telah mereka khas pads ini dengan Ultra-Water Absorber dengan menyerap sehingga 55ml susu ibu. 


Walau disposable nursing pads ini nipis dan mempunyai reka bentuk 3D, ia memberi perlindungan menyerap susu ibu serta perlindungan yang tahan lama. Di belakang nursing pads ini terdapat jalur pelekat untuk memberi keselesaan dan ketenangan kepada ibu apabila memakainya. So, ibu-ibu tak perlu risau pads ini senget ketika dipakai seharian. 


[Review Mama]

Setelah mama gunakan Shapee Disposable Nursing Pads ni memang mama suka dengan kenipisan nursing pads ni. Ianya nipis dan sangat selesa dipakai sepanjang hari. Paling best rasa macam tak mengacau pada bahagian bra. Dengan jalur pelekat pada bahagian belakang pads memberikan keselesaan dan tidak perlu risau kedudukan nursing pads ini senget. 

Harga runcit Shapee Disposable Nursing Pads ini RM18.90. Tapi untuk harga pengenalan hanya RM13.90 sahaja. Bagi yang ingin beli boleh dapatkan Shapee Disposable Nursing Pads ini di butik barangan bayi yang berhampiran atau boleh beli secara online di website Shapee www.theshapee.com/shop

Bagi yang ingin dapatkan 10% diskaun bagi setiap pembelian Shapee Disposable Nursing Pads secara online boleh masukkan kod diskaun di bawah ini yer. 

10dnpblogger04
Diskaun ini hanya sah untuk pembelian Shapee Disposable Nursing Pads sahaja.

Untuk maklumat lanjut dan pembelian boleh layari :

Website : www.theshapee.com

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook