Safi Raya Kau Hijau - Beli Produk Safi & Percuma Pinggan Batik SAFI Edisi Terhad

1:17 PM

Safi Raya Kau Hijau. Tak lama lagi kita akan menyambut bulan Ramadan dan kemudian kita akan sambut pula Hari Raya. Walau kita beraya dalam norma baru serta penjarakan sosial, tetapi raya kita tetap menyambut walau ia menjarakkan kita dengan keluarga. Walau apa terjadi raya yang bakal tiba, kita kenalah kekalkan suasana hijau dalam diri kita. So, pastikan kita juga sentiasa berjaga-jaga dan kita sentiasa dalam zon hijau dengan produk Antibakteria daripada Safi.


Safi memang tidak asing lagi dengan mama. Yer lah dari zaman sekolah sehingga sekarang mama masih lagi menggunakan produk Safi sebagai penjagaan harian. SAFI adalah jenama Halal terkemuka yang terdiri daripada unik dan rangkaian penjagaan kulit, penjagaan diri dan peralatan mandian yang lengkap Wanita dan lelaki muslim. Ia diperbuat dengan bahan semulajadi terbaik serta ramuan yang mengesahkan Syarak dan diperakui HALAL oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia serta bebas gelatin. 

Antara produk yang mama kerap guna ketika Covid-19 ini adalah :-
  • SAFI Antibacterial Shower Cream
  • SAFI Antibacterial Handwash
Kedua produk ini untuk membersihkan dan melindungi semasa kita keluar dari rumah atau pulang dari membeli-belah ketika bulan Ramadan. Jadi produk Antibacterial ini dapat memberi pelindungan penuh dari wabak penyakit yang bahaya.
  • SAFI Micellar Cleanser Water
  • SAFI Rania Gold Day Cream
Manakala kedua produk ini untuk menghilangkan solekan dari wajah dan Safi Rania Gold Day Cream ini dapat memberi pelembapan penuh selepas pembersihan. Jadi kulit kita lebih rasa lembap sentiasa walau seharian memakai face mask.  


Sempena kempen raikan Safi Raya Kau Hijau kali ini, korang boleh dapatkan pinggan batik Safi Edisi Terhad dengan setiap pembelian RM40 dan ke atas mana-mana produk Safi. Promosi ini hanya terdapat di kedai berdekatan dengan korang. Jom dapatkan dan kumpul 3 design batik berbeza sekarang. Jangan lepaskan peluang untuk kumpulkan pinggan batik edisi terhad yang cantik ini. 



Memang cantik pinggan batik dari Safi ni. Bukan sahaja dapat menggunakan produk Safi dapat pula pinggan ni bolehlah guna masa pagi Hari Raya nanti. Letak pula kuih raya memang cantik sangat. Pasti hidangan raya jadi bertambah lazat dan menarik dengan pinggan batik edisi terhad dari Safi.


Walau apa jua keadaan raya kita tahun ni, sama ada dekat atau jauh jangan lupa bahawa kita sebenarnya masih berjunag dengan virus Covid-19 ini. Jadi gunakan produk Safi untuk memastikan bahawa kita bersih dan bebas daripada bakteria sehingga kita semua dapat menikmati Hari Raya dengan keluarga tersayang. Jangan lupa dapatkan pinggan batik edisi terhad ini dengan setiap pembelian produk Safi RM40. Jom dapatkan sekarang sebelum stok masih ada. Selamat Hari Raya.

Untuk maklumat lanjut :


Love,
/>

You Might Also Like

2 Comments

Like us on Facebook