Product Review

GlamoHealth | Adunan Traditional Penawar Pelbagai Penyakit

9:00 AM

GlamoHealth | Adunan Traditional Penawar Pelbagai Penyakit - Apabila umur semakin meningkat usia mulalah banyak penyakit yang menyingah ke tubuh badan kita. Oleh itu, kita harus mencari penawar untuk menyembuhkan penyakit tersebut. Termasuklah mama sendiri mengalami sembelit sehingga mengakibatkan serangan sakit kepala yang sangat serius. Ini disebabkan usus yang kotor membolehkan seseorang tidak sihat dari dalaman. Jadi kita perlulah mencuci usus dalaman untuk mendapatkan kesihatan yang baik.

GlamoHealth | Adunan Traditional Penawar Pelbagai Penyakit
Minuman Botani Jus Glamohealth merupakan satu minuman 100% keluaran bumiputera yang mempunyai pelbagai fungsi khas untuk membantu memecahkan batu karang. Minuman ini tidak hanya untuk itu sahaja tetapi ramuan didalamnya juga membantu pesakit yang mempunyai masalah jantung, pedih ulu hati dan juga kencing manis. Jus Glamohealth ini telah disahkan oleh MeSTI dibawah Kementerian Kesihatan Malaysia dan diiktiraf HALAL oleh JAKIM.

Ia diadun daripada petua traditional amalan turun temurun yang sekian lama dilupakan. Dan kini, segala formula kandungan telah ditemui kembali dan menyediakan dalam bentuk yang lebih mudah untuk diminum. Diperbuat daripada daun pegaga, kurma serta campuran lemon, delima dan daun dukung anak sangat berkesan serta khasiat untuk merawat pelbagai penyakit.


Cara pengambilannya amat mudah. Hanya amalkan sebelum tidur dan jangan dibilas selepas minum. Ambil 30ml (1 penutup) setiap hidangan dan banyakkan minum air kosong pada waktu siang bagi melarutkan jus ke dalam badan.

Kebaikkan Jus Glamnohealth ini dapat mengatasi masalah seperti :-
  • Memecahkan batu karang yang terdapat dalam hempedu, buah pinggang, saluran / pundi kencing
  • Mencuci sistem perkumuhan
  • Mengatasi masalah kencing tak lawas / tak boleh control
  • Menghentikan cirit birit dan melawaskan air kencing
  • Mencegah pengerasan arteri apabila berlaku stress seperti tekanan darah tinggi
  • Membantu melegakan penyakit pedih ulu hati
  • Membantu pemulihan penyakit berkaitan hati dan hempedu
  • Merawat sembelit dan buasir
  • Membantu mengawal gula dalam darah untuk kencing manis
Dengan hanya sebotol Glamohealth ini membantu melancarkan sistem perkumuhan dan melawaskan pembuangan air besar. Ramuan campuran lemon dalam jus ini mampu mencuci usus dan merawat sembelit dengan mudah. Selain itu, bagi yang mengalami batu karang di dalam buah pinggang / pundi kencing akan terhakis atau terlerai sendirinya menjadi kecil seperti pasir dan kemudian akan keluar melalui pembuangan air kecil.


Harga sebotol jus Glamohealth ini hanya RM200.00 mampu bertahan selama 13 hari minum dan untuk mendapat kesan yang positif boleh dilihat selepas mengamalkan jus ini dalam sekitar seminggu ke 2 minggu. Jus ini sangat sesuai untuk diambil dari seawal umur 11 tahun manakala bagi ibu mengandung tidak digalakkan kerana khuatir berlakunya alahan kepada ibu dan juga bayi didalam kandungan. Bagi ibu yang menyusu anak pula boleh amalkan jus Glamohealth ini jika ibu yang mengalami sembelit. 

Dari pengalaman mama minum jus ini rasa jus yang sedikit masam dan bau yang agak kuat dari delima, lemon, pegaga dan daun dukung anak. Bagi yang pertama kali minum mesti rasa tidak boleh terima tekak tapi kalau hari-hari amalkan jus ini korang akan rasa sangat sedap. Alaa untuk kebaikkan badan kita pejam mata jer minum dan hasilnya korang akan kagum dengan jus Glamohealth ini. Jadi lepas ni mama tidak perlu lama lagi dalam toilet. Yeaa sembelit pun hilang tau!

Bagi yang ingin mencuba dan dapatkan jus Glamohealth ini boleh dapatkan detail seperti di bawah. Dengan adunan traditional mampu merawat pelbagai penyakit agar kita sentiasa sihat dengan izin Allah. InsyaAllah.

Untuk maklumat lanjut boleh layari :-

Website : www.glamohealth.com
Facebook : www.facebook.com/glamohealthberhad | www.facebook.com/glamohealth
Instagram : www.instagram.com/glamohealthsdnbhd
Twitter : www.twitter.com/GlamohealthHQ
Telefon : 012-2266 953 | 013-6918 656 | 013-6732 012

Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook