Product Review

Jus Anasera | Jus Minda Untuk Perkembangan Otak Anak-Anak

11:00 AM

Jus Anasera | Jus Minda Untuk Perkembangan Otak Anak-Anak - Sebagai ibu bapa pasti anda ingin yang terbaik untuk memberikan makanan tambahan kepada anak-anak kesayangan agar mereka lebih sihat, bertenaga dan cergas akal fikiran. Tapi ada sesetengah anak-anak yang susah untuk makan makanan Sunnah seperti Kurma, Kismis, Madu, Delima dan Buah Tin. Anak-anak mama amat cerewet dan sangat susah nak makan tetapi dengan Jus Anasera ini sangat membantu agar mereka makan makanan Sunnah.

Jus Anasera | Jus Minda Untuk Perkembangan Otak Anak-Anak
Mama tak nafikan kalau bab untuk anak-anak memang mama akan mencari supplement terbaik untuk mereka. Dan sekarang mama dah jumpa satu jus minda iaitu Jus Anasera. Jus Anasera merupakan makanan tambahan kanak-kanak yang tinggi dengan kandungan Serat, Kalsium, Vitamin dan Mineral yang sangat membantu untuk tumbesaran dan perkembangan otak kanak-kanak. Ia mengandungi makanan terbaik seperti :-
  • Kurma
  • Kismis
  • Madu
  • Pegaga
  • Delima
  • Buah Tin
  • Bacopa
  • Habatus Sauda
  • Ginko Biloba
  • Minyak Zaitun
Kesemua kandungan di dalam Jus Anasera sangat bagus untuk kanak-kanak kerana ia merupakan makanan Sunnah yang digalakkan diamalkan oleh semua umat Islam. Jadi ia telah menjadi penawar pelbagai penyakit dan bukan sahaja terbukti secara saintifik malah telah diperakui khasiatnya oleh Baginda Rasulullah SAW.


Sebelum itu mama akan mencuba dahulu Jus Anasera untuk pastikan anak-anak mama suka ker tidak. Dan ternyata rasa sangat sedap dan tidak manis kira ala manis-manis buah dan tidak terlalu masam. Anak-anak mama suka Jus Anasera ni ketika sejuk lagi bertambah sedap. Tekstur jus ini tidak pekat dan tidak cair dan ia selamat untuk diminum dari kanak-kanak berumur 1 tahun tapi pastikan ikut sukatan yang telah ditetapkan ok. 

Selain untuk kanak-kanak, Jus Anasera ini juga sesuai untuk ibu mengandung dan ibu menyusu kerana bahan-bahan tersebut mampu memberikan banyak khasiat kepada bayi. Yang lagi menarik jus ini dapat memperbanyakkan susu ibu. 


Cara pengambilan Jus Anasera ini boleh diminum 2 kali sehari sebelum sarapan dan sebelum tidur. Goncang sebelum diminum. Untuk sukatan anak-anak mama hanya 1-2 sudu besar sahaja. Dicadangkan untuk pengambilan Jus Anasera ini perlu menggunakan sudu plastik agar khasiat seperti Madu tidak terjejas. Make sure minum banyak air selepas minum jus ini yer. 


Iqram paling suka dengan Jus Anasera ini dia siap kata mama jus ni sedap. Alhamdulillah dia suka sangat dengan jus ni. Nampak dia makin aktif, semangat dan lebih focus untuk belajar. Dengan Jus Anasera ini Iqram makin bertenaga setiap hari. 

Untuk harga Jus Anasera ini dijual dengan harga RM79.90 (Semenanjung) dan RM84.90 (Sabah & Sarawak). Khas untuk pembaca blog MamaJue korang akan dapat sebanyak diskaun 30% dengan memberikan kod PROMO JUSANASERA masa pembelian jus ini.

Untuk maklumat lanjut dan pembelian Jus Anasera boleh layari :

Telefon : 06-233 9944

Love,
/>

You Might Also Like

9 Comments

  1. alalala...sweetnyaa...
    mama suap yaaa

    ReplyDelete
  2. Sekarang dah banyakkan supplemen tambahan untuk bantu anak anak fokus :)

    ReplyDelete
  3. Bahan-bahan yang digunakan memang terbaik elok untuk minda dan tubuh badan

    ReplyDelete
  4. botol pink siap.. hii.. tengok ke bahan yang dimasukkan pun dah sangat bagus.. manja pulak dengan mama dia

    ReplyDelete
  5. tengok kandungan saja pun tahu dah jus ni mmg terbaik

    ReplyDelete
  6. Boleh la sarankan dekat kakak abang acik untuk anak dorang

    ReplyDelete
  7. Terbaik la... dahla sedap, menyihatkan pula tu ;)

    ReplyDelete

Like us on Facebook