Event

IJM Land | Karnival Fiesta Magica Di Seremban 2

9:34 AM

IJM Land Berhad telah mengadakan satu Karnival Keluarga Tahunan pada tahun ini yang diadakan di Pejabat Jualan IJM Land, Seremban 2. Ramai penduduk dan pengunjung membanjiri untuk menyaksikan sendiri dan memeriahkan karnival tersebut. Tema pada tahun ini adalah " Fiesta Magica, A Journey Through Fairy Tales dan Trails Happy" telah menarik perhatian orang ramai untuk datang lebih dekat lagi di sini. Acara ini yang sangat dinanti-nantikan pada kalendar khas acara IJM Land pada tahun ini.

Pelbagai aktiviti yang dianjurkan oleh IJM Land seperti Perhimpunan Cosplayers iaitu Pertandingan Kostum Cosplay di Seremban 2. Mereka yang mengambil pertandingan ini telah memukau orang ramai bagi peminat yang teruja dengan watak-watak "aksara" kegemaran mereka. Kata pihak penganjur, aktiviti keluarga sebegini dapat menarik penduduk danbakal pembeli rumah di Seremban 2 ini sentiasa menjadi urusan yang bermakna bagi IJM Land.

Antara peserta Pertandingan Kostum Cosplay


Pelawat yang hadir boleh menikmati dan mengambil bahagian aktiviti yang terdapat disana.

Dengan slogan "A Place Great To Live" dapat memberi kemudahan dan kelengkapan perbandaran yang ideal bagi menyasarkan pasangan muda dan keluarga yang mahu menikmati dalam persekitaran hidup yang selamat dan strategik. Selain itu, IJM Land telah mencipta yang mempersonakan pada waktu malam khas buat pelawat untuk melihat ciptaan donggeng seperti "Tunnel of Love" yang dibuat daripada beribu LED, Cinderella Pumpkin Carriage, Giant Mushrooms dan banyak lagi. Oleh itu, hiasan indah ini akan dipamerkan sehingga Krismas kelak jadi datang beramai-ramai ke IJM Land. 


Selain aktiviti yang diadakan di sini, pihak Young Malaysians Movement (YMMNS), Persatuan Belia Xiang Lian dan Persatuan Kwang Tung N.S dengan kerjasama pihak IJM Land telah menganjurkan kempen derma darah bagi masyarakat menyumbang darah kepada yang memerlukannya. Selain derma darah, penggunjung boleh dapatkan pemeriksaan percuma iaitu pemeriksaan tulang belakang, kaki, lutut dari Perunding Perubatan Cina Traditional (TCM).

Pengunjung boleh menderma darah pada kempen yang dianjurkan oleh Young Malaysian Movement (YMMNS)

Penganjuran karnival yang melibatkan penduduk dapat mengukuhkan hubungan antara penduduk dan bakal pembeli agar pihak IJM Land dapat menyediakan pembangunan dan perkhidmatan yang terbaik. Selain itu, aktitivi seperti ini dijalankan setiap tahun dapat memupuk perpaduan, menyatukan semula persahabatan dan menggalakkan gaya hidup sihat di kalangan masyarakat Seremban 2. Oleh itu, datang beramai-ramai ke IJM Land Seremban 2 untuk melihat sendiri lebih dekat Karnival Fiesta magica yang mempersonakan. 

Untuk maklumat lanjut boleh layari www.seremban2.com.my atau www.ijmland.com.


Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook