Advertorial

Kulit Cerah Berseri Dengan Tiga Produk NanoWhite Baharu

10:37 AM

Bosankan kalau kulit menjadi lebih gelap dan kusam walaupun sentiasa melakukan rutin penjagaan kulit wajah tapi tiada langsung perubahan. Kekadang mama sendiri kalau mula bosan dengan satu produk mulalah tukar produk lain. Tambah mama ni amat lah pemalas giler nak guna pelbagai produk. Kini Nanowhite telah melancarkan 3 produk lengkap sempurna untuk kulit lebih cerah, halus dan berseri serta merta. Dengan hanya 3 produk sahaja untuk penjagaan kulit yang sempurna dan sangat sesuai dengan mama yang malas untuk jaga kulit muka.

Terdapat 3 produk baharu Nanowhite iaitu Nanowhite Double Action Whitening Gel Cream, Nanowhite Skin Renewing Aqua Gel dan Nanowhite Intensive Brightening Mask. Produk-produk ini adalah produk baharu yang akan melengkap produk rangkaian asas pakar pencerahan kulit.

Dalam minggu lepas mama dapat satu parcel didatangi dengan bunga segar dan 3 produk baharu Nanowhite. Ohhh rasa terharu sangat dapat kejutan macam ni. 😄 Rasa bertuah sangat lepas jer bersalin dapat bunga segar membuatkan hati gembira tak terkira gitu. Senyum sampai telinga okey. Terima kasih PR & Nanowhite untuk gift yang sangat best ni tau!!! 😍

Cantik kan.. Happy sangat tau!!!

Untuk mengekalkan tona kulit yang cerah dan sekata adalah sangat mencabar kerana faktor persekitaran yang tidak sihat menjadi punca kerosakkan kulit wajah. Oleh itu, kita sentiasa dikelilingi radikal bebas yang mengoksidakuan sel-sel kulit. Ini menjadikan proses pencerahan kulit terganggu dan kulit menjadi lebih kusam. Dengan 3 produk tersebut iaitu :
  • Nanowhite Double Action Whitening Gel Cream 
  • Nanowhite Skin Renewing Aqua Gel  
  • Nanowhite Intensive Brightening Mask
Nanowhite Double Action Whitening Gel Cream, Nanowhite Skin Renewing Aqua Gel & Nanowhite Intensive Brightening Mask

Nanowhite Skin Renewing Aqua Gel 

Untuk mendapatkan kulit yang lebih cerah dan lebih halus serta segar kita perlu menggunakan Nanowhite Skin Renewing Aqua Gel untuk mendapat keberkesanannya. Gel pengelupasan kulit menanggalkan bintik-bintik hitam dan sel kulit mati secara lembut, menjadikan kulit anda lebih halus dan lembut bak sutera.

Nanowhite Double Action Whitening Gel Cream 

Seterusnya, sapukan Nanowhite Double Action Whitening Gel Cream untuk membantu kulit anda kekal lebih bersama Nanowhite Super Antioxidant dengan kapsul unik yang mengandungi intipati Vitamin E dan C. Jika penggunaan secara maksimum dan sekaligus akan menggandakan kesan pencerahan kepada kulit kita. Selain daripada mengekalkan pencerahan kulit, produk ultra ringan dan mudah diserap ini juga mengurangkan kehadiran bintik-bintik hitam.

Nanowhite Intensive Brightening Mask

Untuk sentuhan terakhir bagi kulit berseri adalah mengekalkan kelembapan pada kulit. Nanowhite Intensive Brightening Mask buatan Korea ini mengandungi ekstrak semula jadi yang memberi kesan pencerahan dan penghidratan serta merta, akan menjadikan kulit kelihatan lebih cerah dan berseri.

Semua produk Nanowhite yang lain, tiga formula baru ini padat dengan teknologi luar biasa yang dipanggil "Nano Skin-Happy". Dengan teknologi ini, Nanowhite adalah satunya rangkaian penjagaan kulit dengan Endorfin yang membuka liang-liang roma untuk penyerapan yang lebih baik, serta molekul nano yang 1000 kali lebih halus untuk terus diserap masuk jauh ke dalam kulit. Dengan bantuan Omega White-C, ia membolehkan bahan pencerah diserap dengan lebih cepat dan berkesan dari dalam.

Dengan kulit yang cerah membuatkan anda lebih yakin untuk berhadapan dengan orang ramai

Untuk setiap Nanowhite ini boleh didapati di kedai-kedai dan pasaraya besar terkemuka. Bagi harga Nanowhite Double Action Whitening Gel Cream boleh didapati pada harga RM39.90 untuk setiap satu 40ml. Manakala Nanowhite Skin Renewing Aqua Gel dijual pada harga RM44.90 bagi setiap botol 140ml dan harga Nanowhite Intensive Brightening Mask adalah RM8.90 setiap satu. 

Untuk maklumat lebih lanjut tentang produk Nanowhite, boleh layari laman Facebook di www.facebook.com/nanowhite.


Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook